![]() |
| Welkom |
|
|||||||
| Nieuws Een nieuwtje? Plaats het hier. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi allemaal,
ik heb vandaag een uitnodiging ontvangen van de belangenvereniging. Op woensdag 7 maart komt Dr. Vorselaar uit Nieuwegein praten over Remicade/ Infliximab in Best. Zij is in Nieuwegein de arts die veel met Remicade bezig is. Weet er heel veel van af. Ben erg benieuwd naar haar verhaal. Groetjes, Bernadette |
|
|
||||
|
||||
|
Hoi Bernadette,
Hier staat het ook al op de kalander ![]() Groetjes, S'jack
|
|||
|
|||
|
Hoi bernadette,
Ben wel lid maar heb nog geen uitnodiging gehad of deze over het hoofd gezien wellicht. Maar hoe laat is dat en hoe kun je je aanmelden,als ik vervoer kan regelen ga ik zeker ook. Groetjes Renate
|
|||
|
|||
|
Dito hier...ik ben ook onlangs lid geworden, maar ik heb geen uitnodiging gekregen?
Lijk me wel interessant om meer over sarco en medicatie te horen van een pro!!
|
||||
|
||||
|
Je kan je opgeven bij Hein van de Sande via:
brabant-zeeland@sarcoidose.nl o.v.v. naam, adres telefoonnummer en aantal personen. Groetjes, S'jack
|
|||
|
|||
|
Hoi allemaal,
gezellig als ik jullie allemaal zie in Best. Mijn man gaat ook mee. Hij kent Dr. Vorselaar natuurlijk ook. Wij zijn erg benieuwd of ze nog iets verteld wat wij nog niet weten. Ik weet niet of iedereen een uitnodiging heeft gehad. Ligt er natuurlijk aan waar je woont. Maar je bent altijd welkom, ook al woon je in een andere regio. Groetjes, Bernadette |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi Bernadette,
Nee klopt is inderdaad niet mijn regio,volgens mij is best in brabant toch>? Maar als het een beetje een schappelijke tijd is ga iker wel heen samen met mijn man ik kan zelf niet zo ver rijden het is voor ons zo´n 70 km. Ik ga me in ieder geval opgeven,bij die meneer die s´jack aangeeft. Bedankt voor jullie tips. En wie weet zien we elkaar in best!! Groetjes Renate
|
|||
|
|||
|
Ay...nu begrijp ik waarom ik misschien geen uitnodiging heb gehad...Best een eindje rijden voor mij en sinds ik niet rijd (meer)...
Ik wil wel gaan....maar ik moet eerst het een en andere regelen/ kijken of het lukt (met me kleine en grote dame).
|
|||
|
|||
|
hallo allemaal,
Ik zal ook heel graag komen, vooral omdat ik van deze behandeling niet veel weet, alleen van jullie schrijven. Ik heb me opgegeven en hoor wel als het kan. Wie weet tot dan, gr. maddy |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Allemaal,
Ik heb me dus ook opgegeven,en ik kom uit gelderland,maar mocht gewoon daar komen hoor is geen probleem. Ik heb nu netjes via de mail de uitnodiging gehad. We moeten best ver rijden maar ben erg benieuwd. Groetjes renate
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|