![]() |
| Welkom |
|
|||||||
| Nieuws Een nieuwtje? Plaats het hier. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi Renate,
gezellig dat jij ook komt. Leuk om eens wat gezichten te zien die bij namen horen. Moeten tegen die tijd maar even goed afspreken hoe we elkaar kunnen herkennen. Groetjes, Bernadette |
|
|
||||
|
||||
|
Hehehehehe laten we allemaal een witte roos opspelden
|
|||
|
|||
|
Goed idee Jack
![]() Ik ben er ook bij..heb alleen een zwarte roos haha tot dan. groetjes, Ingrid |
|
|
|||
|
|||
|
ik ben er ook hopelijk bij.....maar ik merk dat mijn lichaam laatste tijd heel veel protesteert tegen arbeid! pppff 1.5 uur rijden....ben wel benieuwd...
|
|||
|
|||
|
Hoi allemaal,
fijn dat we volgende week met zo'n grote groep zijn. Maar nu nog iets waar aan we ons allen kunnen herkennen. Wie heeft een idee. Misschien een A4 met de naam van deze site erop. En die dan voor je neer leggen op tafel. Groetjes, Bernadette |
|
|
|||
|
|||
|
ben niet zo benieuwd naar al die medicatie tot nu toe alleen maar pijnstilling gehad maar die hadden slechts korte tijd effect, de pijnstilling werd steeds korter momentueel ben ik zonder medicatie en leef met de pijnen. Lijkt me wel leuk om jullie in Best te mogen ontmoeten tot 7 maart.
groetjes henk |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo allemaal,
Ben erg benieuwd naar volgende week,en het lijkt me leuk om nu eens gezichten te zien bij al deze gesprekken. Ikheb zelf helaas moeten stoppen met de remicade vorige week en mag het niet meer hebben,maar misschien dat we op deze avond nog wel meer te horen krijgen over andere medicatie naast de remicade. Groetjes Renate
|
|||
|
|||
|
Hoi allemaal,
ik heb even snel geteld. Als het mijn lijstje klopt, komen we woensdagavond met 6'en van deze lijst naar Best. Wie komt er nog meer? Hoe kan ik jullie herkennen. Toch een A4 mee nemen met de naam van dit forum erop. Groetjes en tot woensdagavond, Bernadette |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi Bernadette,
Zo´n a4 tje lijkt me een prima oplossing. Tot woendagavond. Groetjes Renate,
|
||||
|
||||
|
Hallo allemaal,
Voor mij is het te ver en te laat (deze lotgenoot ligt om negen uur in bed... )Iedereen die wel gaat een heel fijne avond gewenst! groetjes, Annelies
May the world be gentle under your feet... Laatst gewijzigd door Annelies; 6 maart 2012 om 10:44 |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|