Welkom
Ga terug   wijhebbensarcoidose.nl > Sarcoidose > Werk en Sarcoidose

Werk en Sarcoidose Alle ervaringen, tips etc mbt werk die u heeft kunnen hier besproken worden.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 14 november 2011, 13:28
Frits Freke's schermafbeelding
Frits Freke Frits Freke is offline
Junior Member
Beginner

Standaard Nog fulltime

Ik werk nog steeds full time 38 uur. Maar aangezien ik vol continu diensten draai (vroeg - laat - nacht) heb ik met mijn werkgever overeenstemming kunnen bereiken dat ik zo min mogelijk late diensten draai.
Met citaat reageren
Oud 21 januari 2012, 15:04
tremorman tremorman is offline
Member
Beginner

Standaard

Ik ben van 40uur naar 24uur gegaan sinds oktober omdat ik het niet meer trok...
Zelf nu met een "hoge" prednisolon dosis ervaar ik in die 24uur werk als zwaar, terwijl ik bij mijn kuurstoot toch een hele andere effect had ervaren.

Vooral aan het einde van de dag en eenmaal thuis kan ik met moeite mijn ogen open houden rond 18.30u.
Ik wil ook blijven werken, maar ik ben echt bang.

Het grappige is dat ik eind 2010 een vaste aanstelling kreeg en ik had toen niks en iedereen was blij.
Ik had wel gemerkt dat medio 2011 men niet echt blij was met me, omdat ik "vaak" ziek was en het kwam zelfs in mijn beoordeling gesprek. Ik was echt machteloos toen, maar gelukkig heb ik hardop gezegd, dat ik ziek ben niet wetend nog wat ik precies had.
Op dit moment had ik liever dat mijn werkgever me naar een bedrijfsarts toe hadden gestuurd als controle. Maar ik ging gewoon verder tot ik niet meer kon en zij keken volgens mij vanuit de zijlijn.
Nu het duidelijk is wat ik heb, wordt er een beetje doktertje gespeeld vanuit PZ en ja ik moet nu wel wat bezoekjes afleggen bij een bedrijfsarts. Ik laat me niet kisten door ze.

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten