![]() |
| Welkom |
|
|||||||
| Medicijnen Overzicht, vragen en ervaringen van veel of weinig gebruikte medicijnen. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Afgelopen vrijdag weer een infuus gehad. Tging goed gelukkig. Wel heb ik er nog enkele dagen last van gehad.
|
||||
|
||||
|
Hey Joachim.
Hoeveel keer krijg je nog zo'n infuus dan? En heeft het net als MTX tijd nodig voordat je eindelijk iets merkt? Hopelijk gaat het zijn werk doen voor je. Ik ben vorige week donderdag begonnen met MTX naast de 90mg Pred. pffff strax begin ik nog licht te geven door al dat spul. Zet m op he, duimen dat t wat doet! Groetjes |
|
|
||||
|
||||
|
Joachim,
Weer een infuus gehad. Gelukkig ging het goed. Balen dat je je erna niet zo goed voelt altijd. Zal wel te vergelijken zijn zoals mensen een chemokuur krijgen? die voelen zich ook slecht erna. Hopenlijk gaat het je nog meer verder van je klachten helpen. groetjes
|
|||
|
|||
|
Joachim,
wat bedoel je met slecht voelen? Misschien zoals wat knuffel zegt, als een chemokuur? Gelukkig werkt het ook positief bij je, dus vol houden! groetjes Ineke |
|
|
||||
|
||||
|
Hoi hoi Joachim, ik hoop dat je al weer wat beter voelt?
Groetjes Okkie
|
||||
|
||||
|
Ik denk dat ik het zo als een soort chemo moet zien. Inderdaad, er is nu een soort van patroon dat ik mezelf ongeveer 1,5 a 2 weken 'minder' voel allemaal kleine vervelende klachten van het medicijn. Daarna (dus nu) gaat het stukken beter! Hopelijk gaan die medicijn bijwerkingen langzaam minder worden. Bedankt voor jullie leuke berichtjes!
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Hopenijk wordt het idd wat minder. Hoe vaak krijg je nog een kuur? groetjes
|
|||
|
|||
|
hallo
hier bij ons nog nooit gehoord van die mediatie ben je nu alwat beter of nog altijd last na het infuus groetjes bieke |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Ik denk datje gelijk hebt dat je deze behandeling met Chemo kan vergelijken... Best vervelend dat je na de infuus behandeling weer zo ziek bent maar.... net wat je zegt je moet er wel wat voor over hebben als je de verdere afbraak wil tegen gaan en fijn dat de behandeling bij jou aanslaat!!! Mijn compliment voor je doorzetting!!! Ik heb dit ook met mijn huisarts besproken of ik die kuur kan krijgen gezien mijn achteruitgang... deze heeft mij doorverwezen naar mijn longarts omdat mijn longen een behoorlijke duikeling hebben gemaakt de afgelopen maanden... In januari moet ik weer op controle dus ga ik het zeker met hem bespreken en hoor dan wel... ??? Fijn voor je Joachim dat het nu weer lekker met je gaat! Geniet er maar van, wanneer krijg je de volgende kuur??? Groetjes Okkie
Iedereen maakt fouten Alleen hebben sommige meer ervaring... Laatst gewijzigd door okkie; 21 november 2008 om 16:58 |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Fijn dat het wat beter met je gaat Bieke ![]() groetjes Okkie
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|