![]() |
| Welkom |
|
|||||||
| Voorstellen Als u wilt kunt u zich hier voorstellen. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Mijn B12 schema is opgesteld.
Mijn laatste injectie van de eerste basis 10, krijg ik volgende week. Daarna wordt het elke twee week één injectie B12 halen totdat er klinisch bewijs is geleverd dat neurologische factoren geen rol spelen. ![]() Dus niet eerst aantonen dat er feitelijk een neurologisch gronden zijn zoals bijvoorbeeld DVN, maar gewoon het zekere voor het onzekere besluiten mijn artsen. ![]() Vandaag ook bericht gehad van het LUMC betreffende de studie naar ARA290. De draad wordt begin 2012 weer opgepakt. Er komen na deze studie nog meer (vervolg) studies naar ARA290.
|
||||
|
||||
|
Mijn ogen zijn weer gecontroleerd op poli oogheelkunde UMCG
Gezichtsveld omderzoek bracht geen spectaculaire wetenswaardigheden aan het licht. Mijn "zicht" t.o.v. het vorig onderzoek is niet of nauwlijks gewijzigd. De oogarts weet niet zo goed wat hij moet met de klachten die vooral aspecifiek zijn. Zelf ben ik allang blij dat het "zicht" niet slechter is geworden. En wat betreft de aspecifieke klachten, dat was mij vanaf de start behandeling al duidelijk gemaakt door Prof. Rothova UMCU. Was daar dus niet van onder de indruk. Begrijp wel dat het een lastige materie is, maar zelf heb ik nog steeds het gevoel dat het neuropatische hier ook mee te maken heeft. Volgende controle en onderzoek oogheelkunde staat gepland medio Juli 2012
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|