Welkom
Ga terug   wijhebbensarcoidose.nl > Sarcoidose > Voorstellen

Voorstellen Als u wilt kunt u zich hier voorstellen.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 1 september 2010, 21:46
J.Meijwaard J.Meijwaard is offline
Member
Gevorderd

Standaard

Ja petroleum cokes is een bende! Stinkt ook nog eens als de ....... Heb net een boek uit van de schrijver Harry de Groot "Berg en Dal wij voeren overal" er leuk en spreek mij enorm aan. Ook "Varen een manier van leven" heb ik heel erg van genoten zeker omdat Leo Arnoudse op geheel eigenwijze beeld weer geeft van het leven als spitsen schipper. Dat was voor mij weer heel erg leuk omdat wij veel herkennen op en in de Franse kanaaltjes. Die ken ik op mijn duimpje, tenminste.... het gebied tussen het Belgiesche en zeg maar de lijn Oise, Seine, Marne en het Ardennenkanaal. Maar ook de Maas tot Toul en dan de Moezel hebben we al diverse keren gevaren. Zo ken ik de losplaats in Thionville maar al te goed.

Stuur anders ook eens een berichtje naar mijn eigen emailbox: john@dolmanvlet.nl

Hé sterkte met de slapeloosheid.
John
Met citaat reageren
Oud 7 september 2010, 10:27
missmontignac missmontignac is offline
Junior Member
Beginner

Standaard

Het is gelukt!!!! Ik ben gisteren naar de longarts geweest. Goed nieuws. De leukocyten in m'n bloed waren verminderd en de vlekken op m'n longfoto ook. Dus longarts tevreden en ik hoef pas over een halfjaar terug te komen. Hartstikke goed nieuws....... Alleen ik zit nog wel met andere klachten. Wat ik ook gezegd heb maar daar ging de longarts niet op in. Dus..... wat nu?? Ik kijk het nog maar even aan dan.

Het is niet zo dat ik op medicijnen zit te wachten ofzo. En ik hoef ook niet onnodig naar een andere arts. En inderdaad ik heb meer lucht dus dat is goed maar verder voel ik me compleet brak. Moet ik het maar nemen zoals het is en niet zeuren??? Voel me een beetje hulpeloos nu.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten