Ga naar inhoud

E-mail


Twoky

Recommended Posts

Hallo allemaal, Ik weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen, Dus nu maar hier.

Hoe kan ik ervoor zoen dat iemand ergens op reageert dat ik mijn mailbox terecht komt

Nu moet ik telkens hier kijken of er wat nieuws is. Ik zie dat graag via een mailtje... Kan dit? Groetjes Cynthia

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hoi Twoky,

 

Dit is een prima plek om deze vraag te plaatsen. Ook voor ons is deze software erg nieuw en wennen. Voor het updaten deed vBulletin deze versie voorkomen als een update van de huidige software, achteraf is het een totaal nieuw concept, met de nodige haken, ogen en kinderziektes. Desondanks proberen wij er het beste van te maken en denk ik dat ik een oplossing voor jouw vraag heb.

 

Als je kijkt in je profiel instellingen, het tabblad notifications, dan zie je (helaas nog in het Engels, maar daar zijn we mee bezig) de optie om mailing te activeren. Je kan kiezen op wat voor momenten je een email krijgt: Niet, direct, dagelijks of wekelijks.

 

Standaard staat hij zo ingesteld dat je een email ontvangt wanneer iemand reageert op jouw discussie. Als je op de hoogte gehouden wilt worden op reacties van andere discussies, dan kun je bij die betreffende discussie op de knop "Abbonneren" drukken. Als het goed is ontvang je dan ook een email als er een reactie in die discussie geplaatst is.

 

Groeten Alex

Link to comment
Share on other sites

Hoi Alex, Dank je! Hij stond bij mij standaard op geen mail ontvangen.. Nu veranderd. Ben overal op geabonneerd, maar kreeg nooit een mailtje. Hopelijk gaat dat nu wat gemakkelijker! Groetjes Cynthia

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hoi Alex,

Dat zal ik ook eens instellen, want nu moet ik ook steeds inloggen om te kijken of er nieuwe berichten zijn.

En dan heb ik nog een andere vraag: Ik probeer te reageren op een vraag van Hermione bij mijn voorstelverhaal, maar ik krijg steeds een foutmelding.

Ik dacht dat het door de tablet kwam, maar op de vast computer lukt het ook niet.

Ik hoor graag van je

 

Gr Marjon.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Er gaan inderdaad wat dingen niet helemaal goed zie ik. Bedankt voor het melden. Ik heb zojuist deze problemen aangemeld bij vBulletin zelf. Sommige subfora zijn niet meer te bezoeken, alhoewel de topics nog wel bestaan.

 

We zijn ervan op de hoogte, ik kom erop terug zodra ik wat van vBulletin gehoord heb.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Gisterenavond heb ik een reactie van vBulletin gehad. Ze hebben mij de inlog gegevens van het forum gevraagd. Deze heb ik zojuist gegeven, het is nu even afwachten tot ze de bug gerepareerd hebben.

Link to comment
Share on other sites

Top Alex, dat je er gelijk werk van maakt :thumbup:. Ik kan inmiddels wel weer bij mijn eigen voorstelverhaal reageren !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Vanmorgen is het probleem verholpen. Er zat een bug in de laatste update, deze is vanmorgen gerepareerd. De bug veroorzaakte problemen bij het bekijken van sommige gebruikersprofielen en het bekijken van sommige subfora. Als het goed is moet alles nu weer vlekkeloos werken. Zo niet, dan hoor ik dat natuurlijk graag!

 

@marjonnie, graag gedaan!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Administrators

Vrijdag wordt een nieuwe versie geinstalleerd op het forum. Helaas zie ik nog steeds een bug openstaan bij vBulletin waarin ze aangeven dat het mailen bij nieuwe berichten nog niet altijd goed gaat. Ook in de update van vrijdag zit deze aanpassing nog niet. Lichtpuntje is dat het probleem bij vBulletin bekend is en dat ze eraan (gaan) werken.

Bewerkt door Alex
Aanvulling
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Nee inderdaad Twoky, je hebt gelijk. vBulletin heeft er geen goed aan gedaan dit produkt (vBulletin 5 Connect) als opvolger van de versies 3 en 4 te promoten/beloven. Achteraf gezien hadden wij ook liever bij versie 4 gebleven, maar het is helaas niet anders. Er wordt aan alle kanten (door andere forumbeheerders) geklaagd over deze software omdat er nog veel basis functies ontbreken en er veel zaken niet of niet goed werken. Gelukkig is er ten opzichte van de eerste versie van vBulletin 5 al veel opgelost en verholpen. Helaas kunnen wij daar als beheerders verder weinig meer aan doen behalve wachten en nieuwe versies installeren als deze beschikbaar komen. Wij hopen op jullie begrip en geduld!

Link to comment
Share on other sites

Alle respect voor de beheerders, goed bezig om dit zo in de gaten te houden en te melden wat nodig! Maar inderdaad, dit forum is niet het meest gebruiksvriendelijke forum waar ik lid van ben...

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Je hebt helemaal gelijk Hermione. De vorige forumsoftware was veel gebruiksvriendelijker. Ik snap ook niet dat vBulletin dit zo heeft kunnen doen. Als je de fora van vBulletin leest dan vraag je je, gezien de hoeveelheid klachten, ook af hoeveel klanten het vBulletin gekost heeft.

 

Wij doen in elk geval ons best om op de hoogte te blijven, oplossingen voor problemen te zoeken en jullie te helpen bij onduidelijkheden! Mochten jullie tips, opmerkingen, aanmerkingen of vragen hebben, stel ze gerust op het forum op via persoonlijke berichten!

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.