Ga naar inhoud

Sarcoidoseforum & Twitter


Alex

Recommended Posts

  • Administrators

Beste leden,

 

Sinds kort hebben wij voor ons forum ook een Twitteraccount gemaakt. Wij hopen hiermee een nog grotere groep lotgenoten, deskundigen en alle andere geïnteresseerden mensen te bereiken. Als dat lukt dan komt dat dit forum en de daarbij komende informatievoorziening uiteraard ten goede!

 

Wij zijn heel benieuwd of veel van onze leden gebruik maken van Twitter. Mocht je Twitter gebruiken en je wilt je steentje bijdragen aan een bredere doelgroep, volg ons en tag ons in berichten over Sarcoidose.

 

Ons account is @SarcoidoseForum

 

Tot ziens op Twitter!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Das helemaal niks twitter, dan kun je beter facebooken, geen gedoe met maar 140 tekens etc. makkelijker foto's plaatsen en de NSA kijkt gezellig mee dus wat wil je nog meer ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Administrators

Goed bezig Arie! Als je nieuwtjes hebt, Twitter dan vooral ook zelf en vergeet ons vooral niet te taggen! Hoe meer mensen deze berichten zien, des te meer mensen er mee geholpen zijn.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ik ben nieuw op deze forum. Mijn vraag ' hoe moet je je voorstellen'

moet je lid zijn van twitter??

 

 

groeten engelbert jan

 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Ik ben nieuw op deze forum. Mijn vraag ' hoe moet je je voorstellen'

 

 

groeten engelbert jan

 

Hoi Engelbert Jan, welkom op het forum!

 

Ik zie dat het aanmelden en inloggen nu gelukt is! Je kunt je voorstellen in het daarvoor aangemaakte subforum "Voorstellen". Je kunt in dat topic iets over jezelf vertellen, of juist niet, dat bepaal je natuurlijk zelf, het is geen verplichting. Met deze link maak je automatisch een bericht in het juiste forum aan.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.