Ga naar inhoud

Controle oogarts


theetje

Recommended Posts

Heb ik weer. Mijn lijf valt dus uit elkaar (ja, ik probeer de humor ervan in te zien, al valt dat niet altijd mee). De oogarts ging beide ogen nakijken en vroeg of ik nog problemen had. Nee, mijn linker oog niet meer. De druk is lager en ik heb er geen pijn meer aan. Het rechter oog is echter een ander verhaal. Druk is weer verhoogd, oog brandt en als ik probeer te lezen, dan krijg ik vaak een waas over het oog en zie ik alles alsof ik tranen in de ogen heb.

 

Arts deed direct onderzoek en ja hoor, beide ogen (links een beetje) zijn ontstoken. Arts geeft Sarco de schuld.Druppels gekregen, 3x daags één drup in beide ogen. En dan heb ik nog de druppels om de druk te verlagen, maar die neem ik als ik 's avonds naar bed ga. Nu dus 4x daags ogen druppen.

 

Het lijkt wel alsof er steeds meer mankementen bij komen. Balen!!!!!! Huilbui komt op.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.