Ga naar inhoud

het niet goed plaatsen van reacties op de site


annabelle

Recommended Posts

Ik merk dat de site niet altijd de reactie meteen plaatst. De oude reactie blijft dan staan en de nieuwe staat er wel maar die moet je zoeken.

Ligt dit aan mijn computer of aan de site?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb dikwijls het probleem dat een topic dat bijvoorbeeld 11paginas bevat zich in 1 keer wil openen en daardoor vastloopt, zou fijn zijn als dit veranderd zou kunnen worden.

Link to comment
Share on other sites

ik heken het ook. Ook ik heb moeite met het programma. Terwijl ik zeker weet dat ik het goed heb in gevuld. Volgens mij ligt aan aan het programma zelf.

Bewerkt door engelbert.jan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • Administrators

Om jullie van dienst te zijn hebben we in elk geval de laatste versie van dit forum geïnstalleerd. Wij hopen dat hiermee al een aantal vervelende bugs zijn verholpen. Inmiddels draait de software al wel op een andere server. Deze zal af en toe nog even moeten herstarten voor de finetuning, maar het forum loopt in elk geval al een heel stuk beter!

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Het herstarten is nu ook voltooid, mocht er nog iets zijn dan laat het me even weten!

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.