Announcement

Collapse
No announcement yet.

Engels - Nederlands vertalers gezocht voor het forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

• Engels - Nederlands vertalers gezocht voor het forum

Engels ľ Nederlandse vertalers gezocht :)

Wij zoeken mensen die ge´nteresseerd zijn om Engelse nieuwsberichten te vertalen naar het Nederlands.

Zoals jullie gezien hebben plaatsen wij regelmatig medisch nieuws, welke een (mogelijke) link hebben met Sarco´dose.

Deze teksten zijn in het Engels maar om deze allemaal te laten vertalen en uit te zoeken door 1 persoon kost veel tijd.

Wij zoeken daarom een team van ge´nteresseerden die het vertalen op zich wil nemen. De nieuwsberichten worden door ons aangeleverd.

Dit is op vrijwillige basis en het zal gaan om een paar berichten per week, afhankelijk van wat het medisch nieuws ons brengt.

Heeft u interesse stuur ons een bericht via de contactpagina. Zijn er vragen dan kunt u ze ook hieronder stellen.

In verband met vakantie kan de reactie iets langer op zich laten wachten.

Alvast bedankt voor uw hulp.

Groet,

Joachim en Alex
    Never Surrender

Joachim, indien nog van toepassing bied ik mij hiervoor aan. Engels is voertaal op mijn werk, ik vertaal veel en vaak, ook voor de SBN.
    Groet Rob

Comment

Wat fijn Rob dat jij gaat helpen bij het vertalen. Ik kan niet altijd begrijpen wat er bedoeld wordt als het in het Engels is. Groetjes

Comment

Verwerken...
      X