Announcement

Collapse
No announcement yet.

zon vakantie

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

Hoi Maddizon, ik ben ondertussen naar Gran canaria geweest in april voor een weekje.. De vlucht op de heenweg was een ramp.. heel benauwd.. zal ook wel een beetje spanning hebben meegebracht. . Maar ik heb daar zoveel meer schone lucht binnen gekregen. . Ik zou er zo weer heen gaan.. het was zo'n fijn gevel om gewoon te kunnen ademen .. ik merkte meteen weer dat ik terug was in nl .. werd meteen weer benauwd..

Comment

Fijn dat dit dergelijke fora bestaan. Ik ben sinds 3 weken (definitief) op de hoogte dat ik Sarco´dose heb. Voorlopig zit het in mijn gewrichten, maar ik heb momenteel ook veel last van mijn longen (vandaag lijkt het extreem erg). Nu zou ik eind deze week een zonvakantie ingepland hebben (vliegend). Is er een een verschil of dit wel of niet afgeraden wordt obv waar de Sarco´dose zich in het lichaam bevindt? Mogelijk heb ik last met ademhalen door de extreem opgezette lymfeklieren achter mijn longen, en niet perse vanwege mijn longen zelf.

Comment

Hoi Marcel ik heb ook sarco in mijn longen gehad. Mocht toen gewoon overal op vakantie van de longarts. Ik zou jou longarts ook even vragen hoe het bij jou zit.

Comment

Verwerken...
        X