Ga naar inhoud

elektrische schokjes bovenarm...nieuw symptoom???


bianc

Recommended Posts

Hoi allemaal

Ik heb sinds 2 dagen last van schokjes in mijn bovenarm.

Iedereen heeft het geloof ik wel eens meegemaakt dat een stukje huid vanzelf begint te trillen. Nou daar is het mee begonnen. Nu krijg ik dus schokjes op diezelfde plek. geen 220 volt natuurlijk , maar vergelijkbaar met 12 volt. Eerst kon ik er nog mee lachen , maar nu wordt het knap irritant, vooral omdat het nu gepaard gaat met spastische bewegingen, echt waar het ziet niet uit.

Het doet niet echt veel pijn, maar is gewoon heel erg vervelend. Iemand hier ervaring mee??? Alle antwoorden zijn welkom

groetjes Bianca

Link to comment
Share on other sites

hoi bianca,

 

Ik heb geen elektrische schokken maar het voelt alsof mijn spieren in mijn benen, wanneer ik dit heb, constant vibreren.

Dus het zijn geen schokken maar hele zachte trillingen. Het is een raar gevoel.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

yep, op verschillende plaatsen heb ik dat regelmatig: spiertrillingen. Ziet er idd niet uit als de hele spier er omheen in een kramp gaat zitten op dat moment. Ik heb het ook regelmatig in mijn gezicht.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.