Ga naar inhoud

Jongeren met Sarcoïdose


Trixie

Recommended Posts

  • Administrators

af en toe jong van geest telt dat ook :)

 

maar zonder gekheid, er zullen vast wel jongeren meelezen. Wellicht kun je je vraag stellen en kijken of ze reageren.

 

Gezonde groet,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jammer genoeg ik, het is in december 2016 vastgesteld. Ik kwam met erge aanhoudende koorts in het ziekenhuis te liggen (loop al 3 jaar in het ziekenhuis) ik heb in het UMCG een week gelegen. Sarcoïdose komt bijna niet voor op deze jonge leeftijd zeiden ze, nou mooi wel dus! Ik heb hele hevige gewrichtspijn, kan geen normale dagen meer volhouden. Hele erge koorts periodes, grote knobbels op gewrichten en erge opgezette lymfklieren. Het is nog geen 100% zeker maar wel voor 80% er werd mij meegedeeld dat het ook nog lymfklierkanker kon zijn, ook een biopsie gehad, maar ging niet goed. Moet nu een klier laten verwijderen, maar daar wacht ik liever nog even mee. Lig op het moment ook met 39 graden koorts en vreselijke pijn in mijn gewrichten op de bank. Afwachten maar weer.. vooral de frustratie, dat je veel wilt maar niet kan is vervelend!

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Goedemorgen Marissa, heel vervelend om te horen dat je op jonge leeftijd als Sarco hebt! Hoe gaat het nu met je?

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.