Ga naar inhoud

infrarooddeken


maddizon

Recommended Posts

hoi allemaal, ik wil met jullie delen ,heb sinds een week een infrarooddeken in huis, ik had al baat bij de infraroodcabine, alleen was dat veelste duur om die te kopen

en de plaats en de stroomaanvoer was moeilijk.

 

mijn fysio wees me op een deken die werkt op infrarood, het is een soort slaapzak waar je helemaal in gaat liggen en dan de temperatuur en tijd inschakelt,

ik lig er nu 40 minuten in op 43 graden, ik moet jullie zeggen wat een Geweldige uitvinding, het haalt de scherpe kantjes van mijn pijn eraf, en geeft wat verlichting,

het is veel intenser als een cabine, je kan zelf uitproberen welke temp bij jouw past, de deken is helemaal schoon te maken, wilde dit met jullie delen

 

het helpt ontzettend tegen pijnlijke spieren en gewrichten, ik heb mijn deken eerst als demo gekregen om te proberen, nu heb ik er 1 gekocht,

wil je de deken zien kijk maar eens op infrarooddeken.nl. ik kan hem nu al niet meer missen ga er elke dag 40 minuten in :-))

 

succes en je kan me altijd nog vragen

 

gr maddy

Link to comment
Share on other sites

Hoi Maddy,

 

Fijn dat het helpt zo'n deken. Ik heb er nog nooit van gehoord.

Ik heb wel al eens zo'n infrarood sauna geprobeerd. Vond ik ook heel fijn.

Het enige wat ik mij toen afvroeg of dit voor ons geen kwaad kon. Er stond bij de handleiding dat je bij blessures die cabine niet mocht gebruiken.

Ik heb nergens iets kunnen vinden of het voor sarcoidose patienten goed is of dat we dit met mate mogen gebruiken.

We hebben natuurlijk al die ontstekingen in ons lijf en zo'n sauna is erg intensief.

 

Ik ben blij voor jou dat je eindelijk iets gevonden hebt wat wat verlichting voor je pijn geeft!

Ik ga dit eens opzoeken.

 

groetjes Annabelle

 

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.