Ga naar inhoud

Knobbel in bovenbeen


Marian P

Recommended Posts

[h=2]Kan iemand mij wat meer vertellen over ervaring met granulomen onder de huid?

Ik loop zelf nu zo'n 2 weken met een knobbel van ca. 1 cm, die palpabel is, in m'n bovenbeen.. Maar wat dieper erboven, bij het bot, heb ik zeurende pijn tijdens het lopen. Geen rode verkleuring.[/h]

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Goedemorgen Marian,

 

Weet je zeker dat het een granuloom is? Zelf heb ik er ook een paar onder mijn huid op sommige plaatsen maar heb er geen pijn bij en ze zijn ook niet zo groot zoals jij omschrijft.

 

Groet,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Hallo Joachim,

 

Nee dat weet ik niet zeker, daarom vraag ik om evt. herkenning. De knobbel zelf doet geen pijn.

 

groetjes, Marian

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dank je Henrieke voor je reactie. Ik had al een tijdje last van vage pijn in m'n bovenbeen, ik dacht dat ik misschien een spiertje had verrrekt. Maar het ging niet over na een week dus ik ging op onderzoek uit en drukte hier en daar op m'n bovenbeen en vond zo een knobbeltje maar dan een stukje onder dan waar ik pijn voelde. Op m'n andere been zit dat knobbeltje niet. Misschien wordt het inderdaad tijd om bij de huisarts aan te kloppen maar ik ben een beetje onderzoekmoe...

Link to comment
Share on other sites

Begrijpelijk als je al heel wat achter de rug hebt en dan denk je toch: wat is dit nu weer???

En alles lijkt bij sarco te horen, terwijl dat niet eens zo hoeft te zijn.

Ik had een vervelende knobbel in mijn rug, net onder mijn schouderblad, die stak af en toe behoorlijk. Dat bleek dan een cyste van een zweetklier te zijn.

Dokter heeft hem operatief verwijderd en ik kreeg hem in een potje mee. Zag er bizar uit.

Maar had niets met sarco te maken, gewoon toeval of pech.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Misschien helpt het als je binnen jouw kunnen iets leuks gaat doen, om hernieuwde kracht te vinden toch maar even langs de huisarts te gaan :)

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.