Ga naar inhoud

Bell’s parese


Moontje

Recommended Posts

Hoihoi,

 

hier iemand bekent mee?

aan den lijve ondervonden?

 

Afgelopen week zomaar uit het niet zeer felle steken in mijn linker oor, die dus even aanhoelden en vervolgens weg ebten.

Direct met het wegtrkken van deze steken, kreeg ik een verdoofd gevoel aan de linkerkant van mijn gezocht, voornamelijk wang en mond, echt halfzijdig.

mijn linkeroog deed ook wel mee maar mider prominent, meer geiriteerd.

 

Erg vervelend, want ik had voordurend het gevoel te zitten kwijlen.

mijn mondhoek deed iig niet mee met mijn mimiek hetgeen een verwrongen beeld gaf zoals je liever niet gezien wilt worden hahaha.

kan er heel nuchter grapjes over maken, mijn excuses hiervoor, zo reageer ik nu eenmaal.

 

als ik op een lotgenotenforum vraag naar ervaringen, krijg ik vreemd genoeg geen reactiees, terwijl dit toch een bekent neurolyme symtoom is.

Nu heb ik begrepen dat dit ook bij neurosarcoidose voorkomt.

 

heb voor de eerste maal mijn hersen mri eens bekeken, waarbij weinig verslag was gemaakt door de radioloog.

vind ik een plaatje waarbij een vlekje ingezoomd was op een op een van de beelden, maar zonder comentaar van de radioloog.

 

afijn mijn vraag is dus wie hier ervaring mee heeft.

 

inmiddels is het overigens weer redelijk bijgetrokken gelukkig.

 

alvast bedankt en groetjes Moon.

Link to comment
Share on other sites

hoi Moontje,

 

wat een heftig verhaal, het eerste wat ik dacht oh nee een tia :( tot ik verder ging lezen. Blij te lezen dat het beter met je gaat.

 

Ik kan je niet helpen omdat jouw klachten mij onbekend klinken, daardoor leef ik niet minder met je mee:)

 

kun je met de radioloog contact opnemen over je klachten en misschien het vlekje waar je over schreef bespreken? Hopelijk krijg je snel antwoorden.

 

Groetjes Mandy

Link to comment
Share on other sites

Hallo Mandy,

 

Bedankt voor je reactie!

Reeds eerder had ik al een hele reply getikt, alles gecorrigeerd, en vervolgens tikte mijn pink per ongelijk ergens op en zat ik met mijn tablet weer ergens anders.....hele reply weg.

Erg vermoeiend, juist ook omdat ik problemen heb met beide schouders, en zodoende maar lastig een houding kan vinden om te schrijven.

Gelukkig geen tia , en inmiddels gaat het beter al heb ik lichte restverschijnselen.

Nouja, kom er weer goed mee weg.

 

Hier in het ziekenhuis hebben ze een nieuw systeem (MST), waardoor communicatie met bepaalde afdelingen steeds lastiger word, dus de optie om daar ergens een radioloog aan de veren te komen houd ik wel in mijn achterhoofd, al zal ik eerder kijken of ik niet weer ergens bij een goede neuroloog terrecht kan voor mri hoofd, nek, en rug.

Van de laaste 2 genoemden zijn nog nooit mri’s gemaakt, al bleek wel uit een foto van mijn nek dat ik ook cervicale stenose in mijn nek had met dus een lichte vernauwing.

 

Ik heb echt een hele waslijst aan afwijkingen, en ben nog maar 48!

Echt best bizar.

 

Dank je voor je medeleven!

 

Groetjes Moon.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.