Ga naar inhoud

Duizelig tijdens lopen


axioma

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Even een vraag voor mn moeder, sinds een klein jaar weet ze dat ze besnier boeck heeft. Ze kreeg prednison 40 mg voorgeschreven. Helaas reageerdt ze zo heftig op prednison dat ze die nu moet afbouwen, waardoor er weer meer ontstekingen de kop opsteken. Nu is ze sinds zondag enorm duizelig, alleen als ze loopt op andere momenten heeft ze er geen last van.

dit verschijnsel heeft ze nog niet eerder gehad, is dit herkenbaar voor anderen mensen hier?

 

Ze gaat contact met de dokter opnemen, maar ze was benieuwd of er ook andere mensen waren met duizeligheid?

 

groetjes Axioma

Link to comment
Share on other sites

Hallo :)

 

Ik heb hier geen last van...

Maar misschien anderen hier op het Forum wel?

 

Het is goed dat je moeder dit probleem met haar arts gaat bespreken

want het kan natuurlijk ook iets anders zijn

waardoor zij last heeft van deze duizelingen?

 

Sterkte ermee!

Link to comment
Share on other sites

Duizeligheid

 

Hallo Axioma,

 

Ik heb ook erg last van duizelingen vooral met opstaan dan moet ik eerst even op de plaats rust en dan bekomt t weer wat.

Laatst ben ik naar de KNOarts geweest en die heeft geprobeerd om het weer goed te krijgen. Het komt namelijk voor dat de kristallen ,die een ieder in het gehoororgaan heeft, soms op de verkeerde plek gaan zitten en zo de duizeligheid veroorzaakt.De KNO arts kan dat zo ontdekken met n simpel onderzoekje.

Bij mij heeft dat lichte verbetering gegeven. Nu ik met Predisolon minder lijkt het ook wel weer wat te verbeteren. Ik heb Neuro-Sarcoidse en het zit ook in /op mijn hersenzenuwen en het is bij mij niet te zeggen of t ooit weg zal gaan of dat het beschadigd is.

Maar ik zou als ik je moeder was een doorverwijzing vragen naar de KNO arts, kan nooit kwaad toch?

 

Groeten en sterkte voor je moeder.

Link to comment
Share on other sites

hartelijk bedankt voor jullie antwoorden!

Mijn moeder is voor de sarcoidose bij een longarts omdat het zich daar het ergste manifesteerde. Daar heeft ze deze middag telefonisch contact mee, dus ik zal haar de tip van de kno arts even doorgeven.

 

Nogmaals heel fijn dat jullie mee wilden denken!

 

Fijne dag nog!

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Ik was in het begin duizelig als ik te snel opstond etc.

Gelukkig heb ik er nu geen last van :)

 

Veel sterkte voor jullie :)

 

Groeten,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Duizelig bij rechtop zitten

 

Ik werd steeds duizelig als ik een tijd rechtop zat. Half onderuit liggen in de bank ging wel. Lopen kon ik toen nog niet lang, maar ik denk dat ik daar niet duizelig van werd, wel van stilstaan.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.