Ga naar inhoud

ongeloof


patrick

Recommended Posts

zo na lang dokteren zijn we er uit ik heb dvn. ik hoop nu dat mijn werkgever nu eindelijk inziet dat ik wel degelijk ziek ben . ik wist niet dat er zoveel ongeloof was . niemand kan geloven dat ik zo moe ben .ik hoor de laatse tijd zo vaak mensen zeggen zo jong nog dan kan je niet moe zijn:cursing: we blijven maar gewoon vrolijk en vertellen elke keer maar weer wat en hoe ik me voel. ik lees hier veel dat ik gelukkig wat het ongeloof niet de enige ben.ik heb volgende week weer een gesprek met de bedrijfsarts.we gaan dit weekend eerst even lekker uitwaaien op het strand van zeeland:unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Administrators

Hey patrick heel herkenbaar allemaal hoor. Hoe was je weekend in Zeeland en je gesprek bij de bedrijfsarts? Door heel het land zijn er namelijk verschillende reacties van bedrijfsartsen als je ermee aan komt zetten...

 

Ben benieuwd en je weet nu iig wat het is ondanks dat het niet leuk is.

 

Groetjes,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hey joachim

 

het weekend was super heerlijk weer en lekker genoten .de bedrijfsarts was heel meedenkend . hij verwacht dat ik alleen niet meer mijn oude werk kan gaan doen en ik optermijn meer thuis kom te zitten.ik heb het er moeilijk mee dat ik moet accepteren dat ik niet alles meer kan zoals vroeger omdat ik vaak moe ben .mijn werkgever is wel een beetje sceptisch over dit ziekte beeld en geloofd het niet zo heb ik het gevoel.ik wil binnen kort met fysio beginnen om toch iets kracht terug te krijgen . ik weet dat ik het niet moet overdrijven en het rustig aan moet doen .. mochten er veranderingen komen dan horen jullie het

 

 

groeten patrick

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

hey patrick, Fysio is heel verstandig dan blijf je iig op kracht. Meestal wordt dit ook wel aangekaart door de arts (als ze het niet vergeten).

 

Groetjes,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.