Ga naar inhoud

de ace waarde van X is 30


sisojexa

Recommended Posts

hij is 3, is dat goed?? weten jullie dat, morgen belt de kinderarts en ik wil graag dit vuurtje wat warm houden vandaar

Link to comment
Share on other sites

Wat betekent de uitslag?

 

Bij gezonde mensen is de hoeveelheid ACE in het bloed ongeveer 12-86 U/l. Bij circa 15 % van de sarcoidose patiënten is de ACE-waarde niet verhoogd. Normale waarden worden ook gezien bij longtuberculose en longfibrose, ziekten waarvan de symptomen lijken op die van sarcoidose.

Verhoogd

 

Verhoogde waarden komen van nature voor bij jonge mensen (jonger dan 20 jaar). Op oudere leeftijd daalt de concentratie ACE naar een stabiel laag niveau. Een verhoogde ACE-waarde kan voorkomen bij sarcoïdose (maar niet altijd) en ook bijvoorbeeld in geval van een verhoogde schildklierwerking (hyperthyreoidie), suikerziekte (Diabetes Mellitus) en alcoholisme.

Deze informatie heb ik zojuist gehaald van http://www.kiesbeter.nl/medischeinformatie/ace/ace/nvkc

 

Daaruit valt niet een positieve indicatie voor sarcoidose te halen.

Link to comment
Share on other sites

dankje wel! Dat betekent dat we nog geen stap verder zijn in zn traject,waar die eindeloze moeheid en die temp.

na twee dagen rust was zn temp 37.3, je kon het gewoon zien,daar had ik geen tempmeter bij nodig.zo stralen, de volgende dag daarop ook ! Maar na een feestje in de middag, was de temp 38 , gisteren ook. Zn humeur minder juil

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.