Announcement

Collapse
No announcement yet.

Melden van Spam en ongewenste berichten

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

• Melden van Spam en ongewenste berichten

Beste leden,

Helaas wordt ons forum door sommigen gezien als een vrijbrief om te komen spammen (ongewenst reclame maken). Wij proberen er alles te doen om dit te voorkomen, maar helemaal voorkomen kunnen we het niet.

Daarom wil ik jullie vragen het te melden wanneer jullie ongewenste berichten van andere leden krijgen. Dit kan via de functie 'contact' onder aan het forum.

Bedankt voor jullie medewerking!

Groeten Alex
    Laatst gewijzigd door Joachim; 23-07-2014, 16:24.
    Life is inherently risky, there is only one big risk you should avoid at all costs and that's..........
    The risk of doing nothing!

Ik zal er op letten en als ik wat tegen kom wat ik gek vind, dan meld ik dit aan jullie.
    goed weekend!

gr Marjon.

Comment

Origineel geplaatst door Marjonnie View Post
      Ik zal er op letten en als ik wat tegen kom wat ik gek vind, dan meld ik dit aan jullie.
      goed weekend!

gr Marjon.
      Hoi Marjon, jij ook een fijn weekend en alvast bedankt!

Even een toevoeging aan het bovenstaande, het gaat ons niet alleen om forum berichten, maar in sommige gevallen wordt ook via PM of email rotzooi verstuurd.
      Life is inherently risky, there is only one big risk you should avoid at all costs and that's..........
      The risk of doing nothing!

Comment

Maaike Hi,
        I myself coming and spots on my skin, some leave, others stay longer sit. No idea how that will go with you.
        For your second question, please do not forget that especially people with chronic sarcoidosis posts here, and also linger. People with acute sarcoidosis or not here, or a few times here
        and now long again away. That the image can really distort what you get here.
        It is indeed a disease where cure many people. It's only a small percentage that is longer or forever hold complaints.
        Greetings,

Our excellent online mcse training programs will 70-680 pdf lead you to success in the We also offer latest passguide and with 100% success guarantee. Our 70-680 exam questions is rare in IT world.
        Laatst gewijzigd door WillHolt; 16-02-2015, 06:34.

Comment

Verwerken...
        X