Ga naar inhoud

Klimaat


brake034

Recommended Posts

Sjon heeft al eerder geschreven over Thailand.

 

Ook ik was eind 2009 een tijd in Thailand en voelde me geweldig.

 

Normaal ben ik erg kortademig, in Thailand beklom ik een berg bij 10 graden en mist, sterker nog, ik was als eerste boven. En dat om 6 uur in de ochtend om een reisgidsen zonsopgang te zien. :w00t:

 

Ik zou graag jullie ervaringen horen over klimaat en milieu invloeden.

 

Ik las de thread van Joachim over smog en voel dit inderdaad ook zo.

 

Heel benieuwd naar jullie bevindingen, Marcel

Bewerkt door brake034
Link to comment
Share on other sites

me too

 

Klopt! Ik voel me zomers stukken fitter dan 's winters. Het is een beetje het kip en het ei verhaal want als je je fitter voelt dan ben je actiever en daar word je dan weer fitter van. Ik ga met enige regelmaat in Zwitserland naar een mooi dalletje dat al op 1300 meter hoogte ligt. De eerste dagen ben ik vaak moe maar dat gaat meestal wel over in de loop van de week. Weer terug in NL voel ik me vaak erg goed (voor zolang het duurt). Ik denk door het hoogtestage effect.

Ik moet zeggen dat ik errug uitzie naar de zomer. Ben de sneeuw en kou nu eigenlijk wel beu (licht gevalletje winterblues).

 

Ciao,

Karin

Link to comment
Share on other sites

Ons huis in Noord Thailand is op pakweg 360 meter hoogte (volgens mijn Thaise TomTom).

 

In NL woon ik op pakweg 2 meter onder NAP, zou hoogte met de symptomen te maken hebben??

 

Groet, Marcel

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.