Ga naar inhoud

DNA-onderzoek en Natrium-huishouding


Annelies

Recommended Posts

Hallo lieve mensen,

 

’t Is weer ’n hele poos geleden dat ik hier van me heb laten horen. Ik zie dat er inmiddels weer wat nieuwe "gezichten" bijgekomen zijn. Welkom allemaal!:biggrin:

 

Ik heb ’n flinke dip gehad, krabbel weer overeind, maar heb vooral heel veel pijn als gevolg van de DVN.

Zoveel medicijnen tegen de pijn geprobeerd zonder succes. Steeds moest weer langzaam worden opgebouwd, dan tot de conclusie komen dat ’t niet hielp en vervolgens weer langzaam afbouwen.

Zo zijn er de laatste maanden de volgende poëtische namen voorbijgekomen:

- Amitriptyline (gebruik ik nog steeds, dit helpt enkel tegen de “scheuten”

- Arcoxia: gestopt, geen resultaat

- Diclofenac: gestopt, geen resultaat

- Pregabaline: gestopt, geen resultaat

- Duloxetine: gestopt, geen resultaat

Laatste poging (vorige week gestart): Carbamazepine. Afwachten… (ik geef de hoop niet op en blijf steeds weer geloven dat het zal aanslaan)

Oh, en daarnaast natuurlijk ook nog steeds onverminderd aan de Prednison en Methotrexaat.

 

Inmiddels ben ik door Dr. Faber (Neuroloog AZM Maastricht) uitgenodigd voor een DNA-onderzoek naar verband tussen DVN en “veranderingen in het Natriumkanaal” (whatever that may be…).

Aan de hand van de resultaten kunnen dan nog heel specifieke medicijnen worden voorgeschreven.

Ook afwachten dus…

 

groetjes,

Annelies

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hoi Annelies, wat een lijst heb jij inmiddels al geprobeerd zeg! iig hoop ik dat de Carba wel bij jou zal aanslaan :)

 

Succes ook bij het onderzoek!

Link to comment
Share on other sites

Hey Annelies,

 

Vallen en weer opstaan.... soms meer vallen dan opstaan..

 

Maar we moeten wel verder en geven niet op:)

 

Ik heb tegen de pijn nu Morfine ( 5 microgram) gekregen.

 

Gebruik dit in combinatie met Naproxen ( 2 a 3 p/d max 1500 mg) en het gewone paramolletje. ( max 4000 mg)

 

 

Wens je veel sterkte en succes bij de komende onderzoeken.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.