Ga naar inhoud

dekbed


Bernadette

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

als ik 's nachts in bed lig, blijf ik mijn dekbed van mij af gooien. Mijn lichaam accepteert de druk niet en reageert door extra branden van mijn armen en benen. Ik weet dat dit probleem door mijn dvn komt.

Toen het warmer was,lag ik altijd onder een laken en dat warm genoeg. Maar nu dus niet.

 

Wie herkent dit probleem en hoe ga je er mee om?

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Dekbed

 

Hallo Bernadette,

 

Heb je al eens een electrische onderdeken geprobeerd?

Dan komt de warmte van de onderkant en hoef je maar iets duns op je te hebben liggen.

 

groetjes,

Annelies

Bewerkt door Annelies
Link to comment
Share on other sites

Hoi Annelies,

 

een elektrische onderdeken zou een optie zijn als ik niet op een luchtmatras slaap. Dat matras is al speciaal voor mijn gevoelige huid. Kan ik niets op leggen.

 

Jouw tweede idee, ga ik eens lenen bij de thuiszorgwinkel. Kijken of het werkt.

 

Bedankt voor je reactie, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

ik heb gisteren een soort "tentje" van de ergotherapeute gekregen. Heel mijn onderlichaam ligt nu helemaal vrij van dekbed. Pas bij mijn schouders komt mijn dekbed weer op mijn lichaam. Om te zorgen dat ik toch warm blijf ligt er een heel groot laken over het "tentje" heen wat goed ingestopt is. Alleen aan de kant waar ik uit mijn bed stap, is hij los. Mijn tentje lijkt dus veel op een dekenboog. Alleen die van mij is zelf gemaakt, wat hoger en breder. De ergotherapeute had die toevallig nog liggen.

 

Ik heb vannacht heerlijk geslapen. Ben blij dat ik mijn "tentje" heb gehad, want mijn bovenbenen bleken vanochtend helemaal aan het branden te zijn. Zonder mijn " tentje" had ik een onrustige nacht gehad.

 

Groetjes ,Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.