Ga naar inhoud

koorts


sisojexa

Recommended Posts

dat beheerst mn kindje zn leven,voor de zomer vakantie had ie 38 keer 38 C of hoger verhoging/koorts dat was van mei tot aan juli.

Van sept tot aan vandaag tellen we er 21 boven de 39/40

 

meerendeel was 39/40, de rest 38

Ik vind dit niet normaal

Link to comment
Share on other sites

Hallo Sisojexa,

 

Nee, zulke hoge temperaturen zijn niet normaal.

Alleen koorts of ook andere klachten? Je moet toch een reden hebben de temperatuur zo nauwgezet bij te houden?

En wat zeggen de artsen daar dan van?

 

groetjes,

Annelies

Link to comment
Share on other sites

xander kampt vanaf baby af aan al met deze tempen,waar hij ook mee kampt is vermoeidheid. Deze vermoeiheid kent vele van jullie wel.

Nu hij ouder word, komen er meer klachten, buikpijn, zeer been.

Ik temp nu in de vorm van een dagboek om te kijken he wanneer gaat het nu mis.. Als we drukke dagen hebben, hij gaat volledig naar school,gaat het mis.

Hij is passief aanwezig op school. Het kost m moeite

Vandaar dat we nu toch maar eens weer aan het tempen zijn gegaan,omdat we nu alweer een jaar verder zijn,met dezelfde klachten,hetzelfde humeurige mannetje

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

heeft jouw baby ook sarco of iets anders? Ik ben het even kwijt.

 

Mijn zus heeft ook heel verhoging als ze iets doet. Ze blijkt een ziekte te hebben die het zusje is van pfeiffer. Ook is ze vaak heel erg moe.

 

Sterkte ermee. Een kind ziek heb is nog erger dan zelf ziek zijn. Je kunt er zo weinig voor doen.

 

Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Nee Xander heeft nog geen diagnose, wel was de ace waarde hoog en hoger..maar bleef net acceptabel voor die leeftijd.

 

hij is nooit goed onderzocht voor sarco

maar mijn moeder heeft het dus wel, in erge mate.

de huisarts zei, ik moest me er maa bij neer leggen, een gewoon kind vatbaar voor de vele infecties. Denkende dat ie 3/4 jaar niet happy is.

Xander is nu 4.5 en kan zich nu wat beter uitdrukken ookal heeft ie een articulatie achterstand.

de juf haar woorden > bleek rustig jongetje, die weinig zegt,je ziet dat hij vaak moe is...

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

misschien een idee om een keer naar zijn eten te laten kijken. Kan zijn dat hij allergisch is voor bepaalde voedingsmiddelen.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

elk zh heeft weer zn eigen metingen en tabellen,dat volstaat niet met elk ziekenhuis

eerst was de waarde 23,daarna een jaar later 30

 

de huisarts belt zo, heb telefonisch spreekuur aangevraagd.

de huisarts belde alleen net ongelegen, net toen ik oppas bijde peuter weg moest halen en dan haasten naar school.Hij belt nu zo na de visites

Link to comment
Share on other sites

ja dat is wat het umcg vertelde, dat elk zh wel afweek van de waardes.Maar dan zou betekenen dat de waarde van Xander veels te hoog zou zijn en mijn vermoedens richting sarco wel voltreffen.

Link to comment
Share on other sites

ze helpen me dus totaal NIET

Het is gewoon een kind met een verminderd afweersysteem en daar hoort ie overheen te groeien,ookal heeft dat impact binnen het gezin en zn eigen leventje. Morgen heb ik een gesprek met de huisarts

Link to comment
Share on other sites

naja wat een onzin zeg je zou is contact opmoeten nemen met mijn internist dokter fogteloo van lumc ofzo sorry dat ik het zeggen moet maar dat zkh waar jij nu loopt vind ik 3x niks zo aan je verhaal te lezen die kleine moet gewoon serieus genomen worden

Link to comment
Share on other sites

Het is een streekziekenhuis waar ik zit in heerenveen,en waar ik WAS Was Umcg te groningen, je wilt ook niet weten hoe we daar zijn behandeld.

We zouden en observatie krijgen over Xander op de dag van aankomst wisten nog niet eens wat we er deden.tegen de avond werd er besloten te gaan temperaturen.Alsof ik dat thuis ook niet kon:cool:

De tweede dag was er nog geen beleid te vernemen,waarom waren we daar eigenlijk, Xander werd enkelt sjaggie en ging in de middag toch vermoeid naar bed en had de eerste verhoging 38.0

woensdagochtend mw voolstra uw kind is bij deze ontslagen en kerngezond:cursing::cursing:

Je begrijpt hoe boos ik me voelde. Je zet alles iin werking, de oudste zoon weer minder aandacht en moeders niet thuis,maar wederom bij xander,alles voor niks.

Huiartsen en kinderartsen die op vreselijk momenten bellen als je op schoolplein staat , nou dat is geen communiceren,terwijl ik het alvorens had aangegeven.

Kijk komt er geen diagnose klaar...want mocht het ooit toch sarco of het blay syndroom zijn,danis er toch ook niks aan te doen.

Wat we ook willen bereiken, de diagnose sarco is geen behandeling voor en de verminderde afweer nu ook niet echt..

help me duimen op een arts die morgen wat meegaand is

Link to comment
Share on other sites

ja ik help je zeer graag duimen zal hem mee in een gebed mee nemen is minste wat ik voor die kleine kan doen ook hoop ik dat je toch een diagnose krijgt je zit te denken en te tobbe bij je zelf wat doe ik verkeerd en dat vind ik zo rot omdat mijn ouders ook nie wisten wat ze moesten doen meer maar hou me op de hoogte oke wel doen hoor groetjes en heel veel sterkte nog(K)

Link to comment
Share on other sites

is erg lief van je dankje wel, ik houd je op de hoogte,vanmiddag eerst naar de huisarts ,ookal is er geen koorts,wil een goed gesprek

Link to comment
Share on other sites

Hoi, vergeet geen dubbele afspraak aan te vragen. Anders heef de huisarts nooit genoeg tijd voor een goed gesprek.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.