Ga naar inhoud

Pijn in hiel


daan

Recommended Posts

Al sinds de zomer van 2010 heb ik pijn in mijn hiel. Heb bij mijn podoloog nieuwe zooltjes aan laten meten en die zei dat het een ontsteking van een pees was. Had echter nooit de link gelegd met sarcoïdose. Heel toevallig sprak ik iemand die ik ook sarcoïdose heeft en bij hem werd het aangetoond toen hij onder meer 2 hielen had met peesontstekingen. Het is erg pijnlijk, vooral als je een tijd hebt gezeten/of uit bed opstaat. Kan dan haast niet op mijn hiel staan.

 

Mijn afspraak met de internist heb ik staan op eind maart :glare:

 

Nu ben ik in contact gekomen met iemand die producten verkoopt van Forever Living. Producten gebaseerd op Aloë vera (met een % van ruim 90%) en bijen producten. Het schijnt goed te helpen bij allerlei klachten. Teveel om hier te noemen. Je zou er ook meer energie van krijgen. Ben gisteren begonnen met de Forever Freedom drank en de propolis tabletten. Propolis is zo zeggen ze bijen-antibiotica. Ik ga het zeker even volhouden om te kijken of ik er baat bij ga hebben. Zat vorige week weer aan mijn grens voor wat betreft het werken. Een aantal dagen meer uren gemaakt dan zou moeten en een druk weekend erachter aan.....en ik ben aan het einde van mijn latijn. Soms baal ik daar wel van. Maar, deze week aan mijn uren gehouden en ik moet zeggen dan ben ik meer in balans.

 

Take care allemaal!

 

groeten

 

Daan

Link to comment
Share on other sites

daan,

 

Ik heb pijn aan mijn voet en mijn enkel. Sarcoidose veroorzaak op allerlij plaatsen ontstekingen. dat manifesteerd zich bij iedereen anders. Het zou dus best met de sarcoidose te maken kunnen hebben. Het is heel vervelend dat wel. Ik weet er geen andere oplossing voor dan maar niet veel lopen voor een tijdje.

 

groeten Erik ( roelof)

Link to comment
Share on other sites

Daan, Heb ik ook gehad! Als ik strek oefeningen deed voelde alsof mijn pees van het bot zou worden afgetrokken. Duurde een paar weken daarna (nu) was het weer weg.

Ik heb via een natuurgeneeskundige een dieet gehad en ik, en ook mijn omgeving, merken dat ik opknap. Ik voel me er wonderlijk goed bij. Het schijnt dat wij iets meer van de stof "Quercetine" toe ons moeten zien te krijgen.

 

Groet, John

Link to comment
Share on other sites

Ha Daan,

 

Komt mij ook bekend voor hielpijn.

Bij mij is het zeer plotseling en fel begonnen, zoals al mijn ontstekingen, alweer een klein jaar geleden, en nu is het meer een zeurende pijn.:sad:

Ben benieuwd of de producten van forever living wat goeds voor je doen.

Groeten van Lans

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.