Ga naar inhoud

Sarcoidose in kin zie bijlage foto's


jerryj

Recommended Posts

Hallo,

 

dit zie je misschien niet veel. Sarcoidose zelf ook niet veel maar toch.

De fotos zijn van mijn kin, een tijdje na de punctie.

In ontspannen toestand zie je niet veel.

Maar in gespannen toestand zie de granulomen bult.

 

Is met punctie bevestigt dat dit van sarcoidose is, zit ook in mijn lies. Met PET scan geconstateerd en ook met punctie bevestigt (das niet fijn).

 

Ik had sarcoidose in 2000, dikke enkels etc (zie ook bij voorstellen)

En in 2009 is het terug gekomen maar dan met bult op de kin en vermoeidheden.

Ik heb geen medicijnen etc.

In 2010 s geprobeerd bij de plastisch chirurg in Arnhem om het weg te halen.

Was van te voren al overlegd dat het geen garantie gaf dat het geheel weg zou zijn of blijven.

Het is geen bal wat je weg kunt halen maar het is verweven in het vlees, dus lastig te verwijderen. Er is aardig wat weg getrokken met een tangetje. Net of je een kipfiletje met een tangetje uitmekaar plukt.

Het is nu nog steeds dik en lijkt iets voller te worden.

 

Dan heb ik net naast mijn rechter oog op de neus een bultje die je niet ziet, dus ik dacht dat is een jeugd puist met de nadruk op jeugd.

Dus knijpen dacht dan gaat het er wel uit. Dus niet, dus ik vermoed ook een Sarcoidose bultje.

 

groeten,

Jerry

Bewerkt door jerryj
Link to comment
Share on other sites

Jerry,

 

ik had voordat ik aan het Marshall protocol begon ook een bultje naast mijn oog. De dermatoloog had 0,3 sec nodig om het als sarco bult te herkenen. Ook op mijn rug zitten ook dit soort bulten. Nu met het Marshall protocol is die bij mijn oog zo goed als weg, en die op mijn rug zijn gestopt met groeien en jeuken niet meer. Ik heb dikke enkels (gehad), ik heb sarcoidose op mijn hart, achter mijn longen en in mijn blaas. Al die kwalen lijken nu wat minder. Maar het grote verschill met het Marshall protocol is dat vermoeidheid verdwijnt. Zie mijn post op dit forum. Het kan zijn dat het de accute vorm was en dat de dingen samen vallen, je weet het maar nooit. Ik ben bang dat een operatie het alleen maar erger maakt, die open wond is een gemakkelijk prooi voor de ziekte. Ik ben benieuwd hoe je operatie hersteld. Sterkte ermee.

 

groeten Erik (Roelof)

Link to comment
Share on other sites

Hallo Erik,

 

dan heb je het een stuk erger als ik denk ik.

in 2000 had ik ook die dikke enkels en knieen, en na 10min zitten niet mee kunnen lopen.

Na 8 weken ging het weer met prednison en nog iets wat ik daarvoor kreeg.

Ben een beetje te snel weer gaan trainen.

Wel vreemd als je altijd sport en je krijgt dit opeens, dan denk je ook wat is dat dan.

 

Wat is het marshall project?

Link to comment
Share on other sites

Jerry,

 

Als er meer van wilt weten kijk op http://mpkb.org/. De standaard wetenschap zegt in Nederland niet te weten waar sarcoidose vandaan komt, Marshall met zijn organisatie zegt dat het komt van bacterien die zich verstoppen in je cellen. Als die bacterie (kernen) daar zitten, kan peniciline er niet meer bij, en reageren ze niet meer op de normale testen. Met DNA analyse is dat aangetoont. Ze vinden dan stukken DNA in de cellen die duidelijk van bacterien komen. Om daar wat aan te doen moet je het immuun systeem activeren inplaats van stil leggen zoals dat gebeurd met prednison. De prednison bestrijd het gevolg, niet de oorzaak. Vitamine D speelt hierbij een belangrijke rol. Als je daar teveel van hebt verstopt het je immuun systeem, die bacterie zorgt daar ook voor zodat die bacterie niet opgevroten wordt door je immuun syteem. De medicijnen die je krijgt moeten dat proces activeren. Bij mij werkt het vooralsnog prima. Het probleem is dat je veel meer van die medicijnen moet hebben dan normaal en er niet zo veel artsen zijn die dat willen voorschrijven. Je zult dus eerst zelf een studie moeten maken van het geheel voordat je echt kunt beginnen. De eerste stap is jezelf overtuigen, de tweede is dan een arts overtuigen!

 

Als je echt geinteresseerd bent stuur dan even een prive mailtje dan heb ik nog wel wat info.

 

groeten Erik (Roelof)

Link to comment
Share on other sites

MP in het Nederlands

 

Jerry,

 

Als er meer van wilt weten kijk op http://mpkb.org/. De standaard wetenschap zegt in Nederland niet te weten waar sarcoidose vandaan komt, Marshall met zijn organisatie zegt dat het komt van bacterien die zich verstoppen in je cellen. Als die bacterie (kernen) daar zitten, kan peniciline er niet meer bij, en reageren ze niet meer op de normale testen. Met DNA analyse is dat aangetoont. Ze vinden dan stukken DNA in de cellen die duidelijk van bacterien komen. Om daar wat aan te doen moet je het immuun systeem activeren inplaats van stil leggen zoals dat gebeurd met prednison. De prednison bestrijd het gevolg, niet de oorzaak. Vitamine D speelt hierbij een belangrijke rol. Als je daar teveel van hebt verstopt het je immuun systeem, die bacterie zorgt daar ook voor zodat die bacterie niet opgevroten wordt door je immuun syteem. De medicijnen die je krijgt moeten dat proces activeren. Bij mij werkt het vooralsnog prima. Het probleem is dat je veel meer van die medicijnen moet hebben dan normaal en er niet zo veel artsen zijn die dat willen voorschrijven. Je zult dus eerst zelf een studie moeten maken van het geheel voordat je echt kunt beginnen. De eerste stap is jezelf overtuigen, de tweede is dan een arts overtuigen!

 

Als je echt geinteresseerd bent stuur dan even een prive mailtje dan heb ik nog wel wat info.

 

groeten Erik (Roelof)

 

 

ter info.

 

Marshall Protocol in het Nederlands lezen klik hier

 

Grtz,

 

Arie

Link to comment
Share on other sites

Roelof en Arie,

beiden bedankt. :thumbup1:

Ik ga dat eens rustig bekijken.

Zeer zeker interresant.

Ik las ook iets over folium zuur, ik heb ooit eens van een arts gelezen dat je dat juist extra met slikken, Maar bij Marshall staat van niet. Het mag wel van nature ergens inzitten.

Dat wordt even uitpluizen.

 

Kom er op terug.

 

Groeten,

Jerry

 

(edit) ps die nederlandse vertaling is niet te volgen. Waarschijnlijk automatisch vertaald.

Bewerkt door jerryj
Link to comment
Share on other sites

Mijn aangezichtsspier / oog

 

Bijgaand 3 plaatjes van mijn aangezicht die resp. zijn genomen op, 15 mei 2009, 30 januari 2010 en vandaag.

Misschien voor sommige onder ons herkenbaar wat de Sarco met mij doet / heeft gedaan met mijn aangezicht. Of dit ooit weer goed komt weet niemand.

Vorig jaar was m'n gezichtsvermogen links dramatisch terug gelopen, ik kon de letters op een normaal A4tje niet meer lezen. Inmiddels is m'n gezichtsvermogen weer bijna normaal, zit nog wel heel iets verschil in maar dit is nauwelijks meetbaar. Er werd gesproken over een "niet infectueuse neurits optica" kort gezegt een oogzenuw ontsteking.

Maar mijn aangezichtsspier in / aan het ooglid is nog steeds aangetast.

 

Gr. John

Link to comment
Share on other sites

Zo das nogal een verschil die laatste foto met de 1e twee.

Gaat gelukkig de goede kant op.

 

Interresant meer foto's van mensen die uiterlijke problemen hebben.

Want daar kon ik vrij weinig van terug vinden op het web.

 

Hopelijk komt het weer geheel goed met je John..

gr Jerry

Link to comment
Share on other sites

Roelof en Arie,

beiden bedankt. :thumbup1:

Ik ga dat eens rustig bekijken.

 

 

(edit) ps die nederlandse vertaling is niet te volgen. Waarschijnlijk automatisch vertaald.

 

 

Ja, dat idee had ik ook al,maar wilde de info niet onthouden:cool:. Kan ook zijn dat men nog niet klaar is met het "vertalen".

Misschien moeten we een handje helpen;)

 

Groet

Arie

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat idee had ik ook al,maar wilde de info niet onthouden:cool:. Kan ook zijn dat men nog niet klaar is met het "vertalen".

Misschien moeten we een handje helpen;)

 

Groet

Arie

 

 

Ja wie weet. Het zou voor een hoop mensen duidelijker worden.

 

gr Jerry

Link to comment
Share on other sites

Trouwens dat Marshall zou wel eens kunnen stroken met wat ze ooit in Zweden ontdekt hadden bij een stuk of 20 patienten, die gebeten waren door een teek en daardoor een bacteriele infectie sarcoidose gekregen hadden.

Kon echter niet keihard bewezen worden. Staat ergens op wikipedia.

 

gr. Jerry

Link to comment
Share on other sites

Jerryj,

 

Zeer zeker interresant.

 

Ik las ook iets over folium zuur, ik heb ooit eens van een arts gelezen dat je dat juist extra met slikken, Maar bij Marshall staat van niet. Het mag wel van nature ergens inzitten.

 

(edit) ps die nederlandse vertaling is niet te volgen. Waarschijnlijk automatisch vertaald.

 

Gelet op je interesse in de theorie van het Marshall Protocol zijn wellicht deze twee Nederlandse artikelen een welkome aanvulling.

 

De wetenschap achter het Marshall Protocol

 

http://mpkb.org/_media/home/patients/translations/marshallwetenschap.pdf

 

De andere kant van het Vit.D verhaal Marshall Protocol

 

de theorie van Trevor Marshall en het Marshall Protocol

 

http://anne.messageboard.nl/28447/viewtopic.php?t=1522

 

(4) Consumptie levensmiddelen met Vit.D vermijden als mede een aantal andere immuun suppressieve levensmiddelen o.a soja (bevat isoflavonen). Tevens Vit.D suppletie, Multi. vit/min suppletie, foliumzuur en ijzer suppl. vermijden (beiden voedt bacteriën) in levensmiddelen zijn deze vitamines en mineralen geen bezwaar, mits het niet verrijkte producten gaat. Patiënten dienen eveneens blootstelling aan (zon)licht te beperken, de huid te bedekken dan wel in te smeren met een sun blocker (zinkoxide zalf), ogen beschermen met speciale (NoIR) zonnebrillen die UV-A en B en IR stralen reduceren.

 

Diesel

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Graag aub 'On topic' blijven en verdere informatieve vragen en antwoorden te plaatsen in het daarvoor bestemde onderwerpforum mbt Marshall Protocol.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Joachim,

 

ik heb een nieuw topic aangemaakt in de alternative geneeswijzen hoek

 

de discussie van Jerry

 

zou jij de post daarnaartoe kunnen verhuizen? dan is alles weer zuiver!

 

groeten Erik (Roelof)

Link to comment
Share on other sites

In ieder geval bedankt Erik en Diesel.

Misschien dat nog meer mensen wat foto's in dit topic gaan zetten.

 

Dan gaan we voor Marshall naar het desbetreffende topic.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.