Ga naar inhoud

oorsuizen


Astrid

Recommended Posts

Hoi allemaal

 

Ik heb sinds een week veel last van oorsuizen.

Het klinkt misschien raar maar het is net of ik mijn eigen bloed hoor stromen in mijn hoofd of mijn hartslag. ik kan het niet precies uitleggen maar het is behoorlijk irritant.

Herkent iemand dit?

 

Astrid

Link to comment
Share on other sites

Euh, ja. Maar de afgelopen week pas: na een week verkouden, een weekend hoge koorts, ontsrtoken amandelen, veel longpijn, zware armen...Ik heb mijn suizen gekoppeld aan m'n griep (sarcgriep). Als het iets langer duurt, ga ik toch naar de dokter. Jij?

 

Sterkte, groeten,

Marcella

Link to comment
Share on other sites

Hoi Marcella

 

ben vanmorgen bij de huisarts geweest,en die kon niet zo snel iets vinden. ben ook niet verkouden geweest want daar vroeg hij ook naar. Ik heb wel 2,5 week geleden een kuur gehad omdat ik last had van mijn longen, koorts en ik voelde me echt ziek maar dat is over. als het niet weggaat moest ik over een paar weken terug komen.

 

Astrid

Link to comment
Share on other sites

Hallo Astrid,

 

Ik heb dat ook gemerkt, heel raar soms, met name als ik op bed lig, hoor ik in mijn oor waar ik dan op lig mijn hart suisend kloppen.

Het was er ineens, en het gekke is dat ik er de afgelopen 2 weken geen last meer van heb gehad?

Ik voel me op dit moment eigenlijk wonderbaarlijk goed. Werk weer hele dagen, soms een lichte terugval wat gepaard gaat met vermoeidheid. Maar het gaat met mij een stuk beter! Alleen dat linker oog / ooglid:cursing: dat blijft een lastig iets.

 

Gr. John

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.