Ga naar inhoud

voetwratten en sarcoidose


Lans

Recommended Posts

Hallo,

 

ik ben al zeker zo'n vijf jaar bezig om te proberen van mijn voetwratten af te komen. Al ontelbare keren ze laten wegbranden, bewerkt met salicilzuur enz, enz. Ik loop nu al weer anderhalf jaar bij een dermatoloog, en we hebben van alles geprobeerd zonder enig resultaat:crying:.

Nu heb ik weleens gelezen dat dit te maken kan hebben met het immuunsysteem dat het al heel druk heeft met de sarco, en dus de voetwratten niet opruimt.

Komt dit jullie bekend voor? Heeft iemand de gouden tip voor mij.

 

Groeten Lans.

Link to comment
Share on other sites

Hoi Lans,

 

ik had ook vaak wraten op mijn handen en laatst naast mijn oog. De Dermatloog keek er naar en conclusie was direct helder, dat is een sarcoidose wrat. Niets aan doen en terugkomen als het erger wordt.

 

Ik heb er nietss aan gedaan, maar u ik bezig ben met het marshall protocol, zie ook de thread die daar specifiek over gaan, is de wrat bij mijn oof weg en de andere komen niet meer terug.

 

groeten Erik (Roelof)

Link to comment
Share on other sites

Ha Roelof,

 

Bedankt voor je reactie, ik zal me eens gaan inlezen wat dat allemaal inhoud het Marshall protocol.

 

Groet Lans

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.