Ga naar inhoud

lichaamstemperatuur


maddizon

Recommended Posts

hallo allemaal,

 

Ik wil eens vragen aan jullie hoe jullie lichaamstemperatuur is op een dag...

 

Ik heb het laatste jaar enorme veranderingen waargenomen, ik had altijd een temp. van 38-39 graden, en nu de laatste drie maanden begin ik de dag met

34,8-35 graden en eindig op 35-35,5 graden.

 

Ik krijg mijn lichaam niet meer warm, zelfs als het buiten 30 graden is.

 

En het gekke is heb nu weer een longontsteking komt de temp niet boven 36 graden uit ???

 

Heb met de dokter overlegd, en die zegt dat hoort bij Sarco !!! pardon echt niet denk ik dan maar, want door de ontstekingen in je llichaam had ik altijd hoge temp waarden..

 

Ik voel me de hele dag rillerig en zit zelfs op de scoot met handschoenen en das aan hahaha zie iedereen kijken maar daar geef ik geen bal meer om.

 

Is dit herkenbaar bij jullie ???

 

gr.maddy

Link to comment
Share on other sites

Hoi maddy,

Nee ik ken dat niet tenminste meet eigenlijk nooit mijn temperatuur.

Wel moet ik zeggen dat ik het wel heel vaak koud heb en altijd koude handen heb,maar of dat nu van de sarco komt????

Als ik nu denk dat het winter word krijg ik het al koud brr haha.

Maar in jou geval als je lichaams temp zo laag is zou ik toch even opletten hoor.

Groetjes renate.

Link to comment
Share on other sites

Hoi Maddy,

 

toen ik voor het eerst Remicade kreeg, behandelde mijn longarts ook iemand die sarco had met een hele wisselende temperatuur. Bleek er dus gewoon bij te horen. Ik had dat ook nooit verwacht.

 

Heb jij het al aan je longarts gevraagd of aan je HA. Misschien zou je je vraag voor kunnen leggen aan de belangenvereniging. Die zullen er wel antwoord op kunnen geven.

 

Veel sterkte ermee, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

ik weet inmiddels van huisarts dat het ook te maken kan hebben met trage schildklier, die heb ik al sinds 14 jaar, ook medicatie.

 

maar dan denk ik waarom dan nu zo laag...

 

dinsdag moet ik weer naar nijmegen dus zal de neuroloog eens vragen, ook mijn gewicht neemt sterk af..

 

het zal er wel bij horen dan ...weer een bijschrijven bij lijstje..

 

gr maddy

 

we gaan maar genieten van lekkere warme dag

Link to comment
Share on other sites

Hoi Maddy,

 

ik heb ook maanden met een te lage tempretuur lopen tobben 35 graden is voor mij helemeel verkeerd. normaal heb ik 37,5 of 38 dan ben ik energiek en lekker. Ik denk dat ook dit een verschijning is die bij sarco hoort. Nu het weer beter gaat met is ook de temperatuur weer dichter bij normaal. Ik heb nu 37,0 dus nog wat laag maar al weer een stuk beter. Je kunt op mijn draadje over het Marshall protocol de voortgang van week tot week lezen. Of het allemaal met Marshall te maken heeft weet ik niet, maar ik knap wel op.

 

groeten Erik (Roelof)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Maddy hele goeie! Zelf heb ik dit nog nooit bijgehouden. Zal eens een schemaatje gaan maken. Ben nu wel benieuwd geworden.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.