Ga naar inhoud

sarco en astmatische bronchitis


rademaker68

Recommended Posts

halo allemaal ,

 

ik heb sarcoidose in mijn ogen, gewrichten spieren en uiteraard longen. nu ben ik deze week weereens ziek geweest en had koorts die niet wilde zakken en aangezien ik al eens eerder met een longontsteking in het ziekenhuis heb gelegen stond mijn vrouw erop dat ik naar de dokter ging en deze constateerde astmatische bronchitis, echter kan ik nergens op het net iets van deze en sarcoidose samen terug vinden, heeft iemand dit ook weleens eerder gehad.

 

groet Richard

Link to comment
Share on other sites

Hallo Richard,

Ikzelf heb ernstige sarco in mijn longen,beenmerg lever milt lymfeklieren.

Ook heb en had ik voorde sarco al astma.

Maar volgens mij staat dit dus los van elkaar door dat ik astma had en regelmatig op controle moest bij mijn longarts kwamen ze dus achter de sarco toen ik een routine controle had met een foto.

het maakthet natuurlijk wel lastiger omdat het dubbel op is,maar volgens mij heeft het niet per defenitie iets met elkaar te maken.

Maar het moet natuurlijk wel altijd worden nagekeken of het wel echt dat is en toch niet de sarco in je longen.

Groetjes renate.

Link to comment
Share on other sites

Hoi Richard,

 

uit een van mijn longfuncties is bij mij een lichte vorm van astma gekomen. Maar mijn longarts gooide dat meteen op de sarco. Zou dezelfde klachten geven.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

hoi,

 

bij mij is sinds 2007 sarcoidose vastgesteld in een wat ernstige vorm, en ga ieder half jaar voor controle, maar doordat ik de combinatie raar vond vroeg ik mij of dit ook bij andere voorkomt ook omdat ik voordat sarco nooit iets van astma heb gehad.

 

groetjes richard

Bewerkt door rademaker68
niet volledig
Link to comment
Share on other sites

hoi,

omdat ik voordat sarco nooit iets van astma heb gehad.

 

groetjes richard

 

Of omdat de diagnose toen niet is gesteld vanwege de noodzaak en/of geen aanwijsbare klachten/verdenkingen waren dat iets "mis" zou kunnen zijn met de luchtwegen.

 

Kip en het ei verhaal...;)

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.