Ga naar inhoud

scootmobiel


maddizon

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

ik heb na 1 jaar vechten een scootmobiel gekregen van de gemeente, hiervoor had mijn vader er een gekocht bij een scootmobiel zaak.

 

ik heb deze nu over en wil die gaan verkopen , het is een vierwieler, erg stabiel, met gel accu;s.

 

als iemand intresse heeft kan deze mijn prive of hiero mailen

 

er zit een verzekering bij en nog garantie.

 

soms ligt het aan de gemeente als je maandelijks bij moet betalen, wat ooit een flink bedarg per maand is, dan is dit een uitkomst.

 

gr.maddy

Bewerkt door maddizon
Link to comment
Share on other sites

Hoi Maddy,

 

fijn dat je nu een scoot van de gemeente hebt gekregen. Zoals ik begrijp hoef je er nog niets voor te betalen. Houdt er wel rekening mee dat een gemeente dit ineens kan veranderen. Ik betaal er elke maand voor en zal dat voor de rest van mijn leven moeten doen. Toch ben ik nog goedkoper uit dan er zelf eentje te kopen. Het onderhoud van een scoot kost gewoon heel veel geld.

 

Wat voor merk krijg je van de gemeente. Ga je er nu op vooruit of op achteruit. Krijg je er nu ook eentje met vier wielen of eentje met drie.

 

Geniet ze van je scoot.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

hallo bernadette,

 

ja heb nu een trophy driewieler, maar die is uitstekend hoor in de vering vooral

 

ik rij elke dag met de hond 5km en heel soms naar de winkel, maar ik woon in buitengebied en we hebben niet zoveel winkels hahaha

 

maar door de scoot kom ik elke dag in de bossen heerlijk

 

gr.maddy

Link to comment
Share on other sites

Hoi Maddy,

 

begrijp ik het goed dat je Trophy gaat verkopen om er dan eentje van de gemeente te krijgen. Weet je al wel merk je dan gaat krijgen? Of heb je de Trophy al via de gemeente gekregen.

 

Ik rijd ook op op een Trophy. Een perfect ding. Alleen moet ik wel elke vier weken de banden laten oppompen. Soms zijn ze dan echt leeg. Nieuwe banden hebben ik dit probleem niet verholpen. Gelukkig kom ik vaak in de buurt van Welzorg en helpen ze mij elke keer weer.

 

Ik zou mijn scoot ook niet willen missen. Rijd zo'n 3500 km in een jaar. Zonder had ik echt een groot probleem.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

hallo bernadette,

 

ik heb inderdaad nu een trophy van de gemeente, de andere scoot is inmiddels weg, gelukkig heb ik er iemand heel blij mee kunnen maken.

 

en inderdaad mijn voorband is steeds slap, ik heb er iets bijgekregen om zelf band op te pompen, maar volgens mij zijn het hezelfde als autobanden, dus zal ik naar tankstation moeten...zal wel een kwaaltje zijn als jij dat ook hebt.

 

en met dit weer, is het heerlijk, net lekker weer in de bossen geweest..

 

gr.maddy

Link to comment
Share on other sites

Hoi Maddy,

 

ik dacht dat mijn slappe banden door Welzorg kwam, maar als jij het ook hebt. Mijn voorband was na vier weken al zo slap, dat ik nog maar heel weinig kilometers haalde met mijn accu. Nu zijn ze weer hard en haal ik meer. Of dat probleem nou door de Trophy komt of door Welzorg, weet ik niet, maar het is wel heel lastig.

 

Het is nu schitterend weer om rond te gaan. Geniet er maar van.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.