Ga naar inhoud

Geluid en moeheid


Eefje

Recommended Posts

Herkent iemand dit:

Als ik in een drukke omgeving ben kan het geluid me echt overvallen en leegzuigen. Ik ben alweer een tijd thuis (ziektewet) en merk dat mijn moeheid niet echt verbeterd. Geluid trekt echt energie uit mij en dat is wel lastig met twee kleintjes thuis.

Is dit iets wat jullie herkennen (dat de moeheid versterkt wordt door veel geluid om je heen) en wat doen jullie er dan aan?

Link to comment
Share on other sites

ja,dat herken ik!!!

Zodra er geluiden van allerlei kanten komt,meen ik dat ik gek wordt. het zuigt me inderdaad helemaal leeg.Mooi uitgedrukt van je trouwens.

Tot voor enkele jaren geleden was ik een festivalganger, en luisterde veel rockmuziek. Nu zet ik de muziek uit als ik een paar nummers een beetje hard heb gehoord.En ik maar denken dat het de leeftijd was......

 

Ik kan me voorstellen dat het wel moeilijk is met 2 kinderen. Ik moet me echt afzonderen van de geluidsbronnen, maar dat is bij jou dus niet mogelijk. Oordopjes is ook geen optie?

 

Hoop dat iemand anders je wat nuttige tips kan geven

 

groetjes Bianca

Link to comment
Share on other sites

Hoi Eefje,

 

ik herken het helemaal. Als ik in een ruimte zit met veel mensen, heb ik het idee dat de muren op mij af gaan komen. Kan ook heel slecht tegen harde muziek.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Herkenbaar ?.... zeker!

 

Hoi Eefje

 

Kan helemaal achter je opmerking staan. Heb hier ook veel hinder en problemen mee.

 

Komt met regelmaat voor dat ik halverwege het "feest" moet vertrekken omdat ik het gewoon niet meer trek.:mad:

 

Op een " rustig " plekje gekomen zakt het dan wel weer af.

 

Is misschien iets van het beperkte concentratie vermogen door sarco. Dat vreet bij mij de energie op waardoor ik op dat moment niet genoeg meer over is om "gewoon" deel te nemen aan het "feest". :crying:

 

nb: Voor "feest" kun je natuurlijk allerlei andere woorden invullen.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.