Ga naar inhoud

Pijnlijk stuitje


renate

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Het is even geleden dat ik hier weer wat heb geplaatst.

Maar heb inmiddels vandaag weer een infuus gehad en ik kwakkel nog steeds enorm.

Heb constant last van schimmels op mijn huid,schijnt van het infuus te komen ,kent iemand dit?

Ook heb ik sinds een maand of3 enorm last van mijn stuitje,ik krijg daar al een tijdje fysio voor maar dat doet eigenlijk niets.

Mijn huisarts denkt aan een ischeas,maar vraagtt zich ook af of dit met de sarco te maken kan hebben.

Kent iemand dit hier??

Ik heb al welgelezen dat je bij reuma het vlies om je staartbeen onstoken kunt hebben maarja of dat dan ook bij sarco zo kan zijn?

Het doet enorm pijn en ik kan heel slecht zitten(pff en dan 6 uur infuus haast niet te doen)Ga morgen maar weer een afspraak maken bij mijn huisarts.

Maar ben dus wel benieuwd of er iemand hier dit herkend??????

Groetjes Renate

Link to comment
Share on other sites

Hoi Renate,

 

kan je jammer genoeg niet helpen. Maar kun je in het ziekenhuis geen bed vragen ipv een stoel. Ik lig ook altijd in bed, en dat bevalt mij erg goed. Moet er niet aandenken om al die uren in een stoel te zitten.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Hoi bernadette,

ja dat ga ik de volgende keer meer eens doen.

ben vandaag bij de huisarts geweest en die heeft er nog eens na gekeken.

En omdat ik ook een heel pijnlijke plek heb(al heel lang)tussen mijn borsten daar zit ook zo'n bot wat aansluit op je ribben,en daar heb ik ook al langer last van ben ik ook al eens mee bij de huisarts geweest.

Nu denkt ze aan een botvlies ontsteking dat vlies zit rond het stuitje en ook rond dat andere botje waar ik last van heb.

Zij durft mij niet te zeggen of dit nu met de sarco te maken heeft,maar de kans is er zeker zei ze vooral omdat het om een ontsteking gaat en ik het ook in mijn beenmerg heb.

Moet nu naar een chirurg ermee en dan maar weer afwachten he.

Wat ik wel raar vind is dat als het van de sarco is dat het dan na mijn infuus wel beter zou moeten gaan en het word alleen maar erger????

Dus ja of het is geen sarco of het is wel sarco en mijn infuus helpt dus niet goed genoeg en dat terwijl ik nu al 1 keer in de 4 weken ga.

Moet 6 februarie weer naar mijn longarts en krijg dan weer wat uitslagen bloed en foto en longfunctie zal dan ook eens met hem overleggen.

Als iemand dit herkent hoor ik het graag.

Groetjes Renate

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.