Ga naar inhoud

hoofdhaarpijn


bianc

Recommended Posts

Toch maar even een vraagje hier stellen. Ik heb namelijk de neiging om alle symptomen op de sarco te gooien. Komt iemand dit bekend voor?

 

Sinds enkele weken heb ik last van pijn aan mijn haar en hoofdhuid.Aan de hoofdhuid zelf is niks te zien. Er zijn echter wel plukken haar die ineens de andere kant uitgroeien....Als ik die plekken aanraak waar de plukken haar de andere kant opgroeien doet dat erg veel pijn.

 

ik ben niet gevallen op mijn hoofd, het was er gewoon ineens en breid zich uit.

Ik snap dat mijn verhaal lachwekkend kan overkomen, moet er zelf om lachen als ik het zo nalees.Maar het is echt irritant.

 

Groetjes Bianca

Link to comment
Share on other sites

Ja, komt mij bekend voor. Wisselt wel per dag hoeveel last ik er van heb. Net alsof mijn haar de hele dag in een extreem strakke staart heeft gezeten..... Geen idee of het sarco gerelateerdbis maar een erg vervelend/pijlijk gevoel. Doet overigens alleen pijn als ik eraan kom. Weet niet hoe dat bij Jou zit?

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, het doet alleen pijn als ik eraan kom, net of er een grote blauwe plek zit.

ik heb er wat op gegoogeled, en er wordt op internet gezegd dat dit duidt op psychische klachten. ik kon dat niet echt geloven, maar mijn psycholoog heeft het vandaag bevestigd.

Nou, van de positieve kant bekijken: in ieder geval een klacht waar ik zelf wel wat aan kan veranderen!

 

groetjes Bianca

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ik ken het gevoel ook, als je staart hebt in gehad dan heb je haarpijn. Mijn meiden hadden dat vroeger ook. Ik denk dat het nix te maken heeft met sarco, en al helemaal niet met psychische klachten, dat lijkt me een onzin verhaal.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Ik vraag mijzelf af of dit enkel geldt voor mensen met lang haar... (dus niet gemillimeterd)

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.