Ga naar inhoud

moeheid ineenx verdwenen....


marielle

Recommended Posts

Hallo,

 

ik heb dik 4 jaar last gehad v sarcoidose (acute vorm) Vooral de moeheid was n groot probleem. Nu voel ik mij sinds half december vd 1 op de andere dag heel energiek. Heb ook geen last meer v me gewrichten enzo....Dit alles is mij `n aantal jaren ook verteld in Nieuwegein dat dit zo zou kunnen gaan. `t is `n hele rare ervaring kan ik je zeggen.

Ik ben hier natuurlijk erg blij mee maar ik voel me sinds die tijd heel erg onrustig en ben erg gejaagd. Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik denk zelf dat me lichaam er aan moet wennen dat ik niet meer zoveel rust en slaap.....

Iedere reactie is welkom, bedankt alvast!

 

Grtjs Marielle

Link to comment
Share on other sites

Dat is goed, dat jij het onrust van sarco hebt kunnen ontvluchten!! :w00t:

Jou goede nieuws is voor mij een bron om te vechten tegen sarco...Geniet van je energie!

Link to comment
Share on other sites

Hoi Marielle,

 

wat ontzettend heerlijk om ineens geen last meer te hebben van je sarco. Hoe is het voor je om ineens weer meer energie te hebben? Lijkt mij een heerlijke gewaarwording.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Wauw, dit is echt nieuws waar iedereen op hoopt.

En inderdaad kan kloppen dat je lichaam moet wennen aan de energie.

Het geeft in ieder geval weer hoop als je na 2 a 3 jaar de moed een beetje opgeeft.

Bedankt voor ook eens een mooi verhaal....

 

Binnenkort hoop ik dit ook te melden, ik blijf positief.

Link to comment
Share on other sites

Hallo Marielle,

 

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige ontwikkeling!

Dat je je nu gejaagd voelt kan ik me wel voorstellen.

Misschien heb je ook het gevoel verloren tijd te moeten inhalen, daar wordt je ook weer opgefokt van.

Probeer maar snel een nieuwe balans te vinden en geniet van alles wat het leven weer te bieden heeft!

 

groetjes,

Annelies

Link to comment
Share on other sites

wauw, proficiat!!!!

Ik denk dat de gejaagdheid en onrust niets met je lichaam te maken heeft, maar met je psyche. je zult niet weten wat je overkomt!

 

GENIET ERVAN!!!

 

Groetjes Bianca

Link to comment
Share on other sites

Ik had het laatst ineens een dagje dat ik mij helemaal goed voelde

en was eigenlijk zwaar in de war...

Zul je ook wel hebben. Inderdaad op het psycho vlak.

Voorheen heb ik een stootkeur prednison gehad,

en was ik ook een maand lang hyper... onrust in je lichaam

maar een een maand werd het wel minder, alleen mijn pech was

dat het toen weer minder werd en de stootkeur uitgewerkt was.

Sommige zouden nu zeggen dat nooit meer te willen. Omdat je weet weer terug te vallen (is ooit film van gemaakt met robin williams en

demente oudere of ze waren de weg kwijt)

Maar ik zelf zou al is het een maand het er zeker

nogmaals voorover hebben.

 

Succes

Link to comment
Share on other sites

Hoi Gootje,

 

ik ben het helemaal mee eens. In juli 2004 heb ik een stootkuur Prednison gehad. We gingen toen net op vakantie. Ik heb genoten van mijn energie. Het was jammer toen de Prednison was uitgewerkt. Maar als ik aan die vakantie denk, geniet ik weer. Sindsdien heb ik nooit meer zo'n energie gehad. Zou het dus ook zo weer over willen doen.

 

Groetjes, Berandette

Link to comment
Share on other sites

hallo Marielle,

 

wat gaaf voor je, tjee dat lijkt me de hemel op aarde als je je ineens goed gaat voelen, geniet er maar van, en probeer hierin weer een weg te vinden.

 

en inderdaad weer hoop voor de mensen hier die de acute vorm hebben

 

gr.maddy

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hoe gaat het nu?? Nog steeds geen vermoeidheid meer? Ik heb ook wel is zo'n dag dat ik het gevoel heb de hele wereld aan te kunnen. Maar doe dan zo vreselijk veel op 1 dag dat ik na die dag ongeveer een week nodig heb om bij te komen. haha.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Hallo

 

Bedankt allemaal voor de lieve reacties. En sorry voor mijn late reactie (schaam schaam) heb nooit bericht ontvangen dat er reacties waren. Ben hier niet zo goed in.

Ik heb helaas alweer lange tijd weer periodes dat ik erg moe ben en vaak last v koortsuitslag in me gezicht wat wijst op n slechte weerstand. Vlgs de huisarts kunnen t opvlammingen zijn vd sarcoïdose maar helemaal zeker weten doet ze t niet.... de 1 zegt dit en de ander weer dat....

Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Dat je opvlammingen hebt na de acute sarcoidose?

 

Lieve grtjs Mariëlle

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hallo Mareille,

 

Vervelend dat de moeheid weer terug kwam. Hoe gaat het nu? Hopelijk is de sarcoidose verdwenen. Ik heb zelf hele goede weken en slechte weken, het wisselt enorm. De goede weken worden wel steeds wat langer. Ik heb nu 10 maanden sarcoidose.

 

Groet, Richard

 

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.