Ga naar inhoud

veel lawaai in mij hoofd


fatine

Recommended Posts

mijn naam is katja ,ik heb all een keer over mijn ziekt bijna alles vertelt,sarcoïdose in de longen,ogen ,mond en dunnevezelneuropathie, fibromyalgie en artrose, ik heb ook zo veel lawaai in mijn hoofd,ben bij neuroloog gewest hij weet geen raad mee,hij zei misschien komt door dunnevezelneuropathie,weet iemand in de forum iets over deze lawaai in de hoofd???ik en ik verdraag geen muziek ,tv radio,praten van mensen,ik word gek van.:crying:

 

groeten katja

Link to comment
Share on other sites

Hoi Fatine,

 

ik herken het probleem wel. Ik kan ook moeilijk harde dingen hebben. Het lijkt bij mij altijd of mijn hoofd uit twee helften bestaat. Mijn linkse kant, suist, tintelt en voelt heel anders aan dan de rechtse kant.

 

Ik snap een ding niet. Heb je soms, voordat je te horen kreeg dat je sarco en dvn hebt, gehoord dat je fibromyalgie hebt. De klachten die daar bij zouden horen, kun je allemaal onder brengen bij sarco en dvn. Vaak weten de artsen in het begin niet wat iemand heeft. En komen ze met fibromyalgie. Een ziekte die nog niet met onderzoeken is aan te tonen,maar wel klachten geeft.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

hallo katja,

 

Ik kan ook geen muziek meer verdragen en mensenmassa,s die vermijd ik ook

en heel drukte om me heen ook niet.

 

Net als bernadette vertelt is Fibromyalgie een naam die aan vermoeidheid wordt gekoppeld en niet aangetoond kan worden.

 

Mijn beste vriendin heeft dat ook, en heeft na mijn haar letten testen op sarco, in bloed is niets aan te tonen dus heel vervelend omdat het niet wordt erkend, en weg wordt gewuifd als aanstellster. Terwijl ze heel veel klachten heeft die op sarco lijken.

 

succes met alles,

 

gr.maddy

Link to comment
Share on other sites

hallo Bernadette

 

dat lawaai in mijn hoofd, heb ik pas toen na 2 jaar van het ontdekken dat ik, dunnevezelneuropathie heb .dat klopt dat ze weten niet of dat van neuro of fibro,ben bij neuroloog geweest ze hebben foto's gemaakt voor mijn hoofd maar ze kunnen niks vinden, maar dat lawaai word alleen maar erger,dat is continue in mijn hoofd,de neuroloog zei jij moet mee leren leven ,misschien hoort bij Sarco :confused1:

 

groetjes katja

Link to comment
Share on other sites

hallo maddy

 

ja bij fibro ze kunnen niks zien in bloed,maar de fibro kunnen dat wel zien bij de symptomen van de patiënt, dat zijn de punten waar de patiënt pijn heeft, dat was ook zo bij mij na 4 jaar pijn over all in mijn lichaam en weer terug naar de zelfde neuroloog komt i pas dat ik fibromyalgie heb.

 

veel sterke voor jou vriendin.

 

groetjes katja

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ik had het ook, aan de linkerkant veel gedraai, gebrom, gesis, brrr. In een volle winkel bijv. kwam het allemaal op mij af. Dan ging het nog harder brommen, met het gevolg dat ik links niks meer hoorde. Gelukkig was het snachts een stuk minder. Ik dacht dat het een bijwerking van mijn medicijnen was, maar dat zal het niet geweest zijn. Ik slik de medicijnen nog steeds en opeens was mijn brommer weg. Een hele opluchting. Maar dat kan dus een gevolg van de sarco zijn, begrijp ik nu?

Link to comment
Share on other sites

Ook ik heb door de sarcoidose dvn gekregen en ook ik heb regelmatig last van oorsuizen in een of beide oren.

Tegen lawaai en drukte kan ik ook niet tegen, geen feestjes meer en ik heb zowat de hele zomer binnen moeten zitten omdat de buurkinderen buiten waren met de nodige herrie.

Ook kan ik heel slecht tegen geluiden door elkaar, het is net of ik maar naar een geluidsbron tegelijk kan luisteren.

 

Groetjes, S'jack

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Het valt mij op dat het vaak links zit ikzelf loop er nu ook al een tijdje mee en als ik ontspannen ben lijkt het minder te worden.

Ook voelt mijn linkerkant een soort van verdoofd

Ik heb geen medicijnen maar merk wel dat het gehoor en mijn ogen achteruit gaan vooral savonds na ongeveer 19:00 word het allemaal veel minder.

 

advies wat ik gekregen heb is een gehoorapparaat en een bril maarja of dat nu slim is ik wacht eerst de tweede controle af en dan zien we wel verder.

 

Veel sterkte en groetjes

dennis

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.