Ga naar inhoud

Alergieën


PeterL

Recommended Posts

Sinds enkele dagen neemt de vermoeidheid toe. tot zelfs in slaap vallen achter het stuur. (Ben buschauffeur van beroep!). De dokter heeft daarstraks gezegd dat er wel een grote kans is dat ik slaapapneu heb en heeft me tot nu al thuis gezegd tot maandag met de boodschap: RUSTEN!

 

Daarnet 1,5 uur geslapen in de zetel. Wanneer ik wakker word merk ik dat ik vol rode plekken sta op de plaatsen waar ik het warmst heb: oksels, lies, handen, rug,...

De dokter zegt dat dit kan liggen aan Celebrex (ontstekingsremmend medicijn) en als je voor de 1 allergisch bent, ben je het voor allemaal. Ik ben gans mijn leven nog nooit voor iets allergisch geweest. Hopelijk ligt het enkel aan die medicijnen en niet aan Medrol of sarco. Want als ik er zo ga uitzien telkens ik zweet of warm heb, ga ik een "leuke" vakantie tegemoet. (reisje naar Turkije gepland.)

 

Daarom wou ik bij jullie al eens rondvragen of je ervaring hebt met plotse allergieën door sarco of in samenwerking met medicatie zoals medrol op prednisolon i

Bewerkt door PeterL
Link to comment
Share on other sites

Ik gebruikte al jaren dezelfde antibiotica bij een blaasontsteking.Tot bijna 2 jaar geleden nooit een probleem. toen kreeg ik rare symptomen van diezelfde antibiotica.Netelroos, en hartritmestoornissen. 2 maanden later werd sarco vastgesteld...

Link to comment
Share on other sites

Ik gebruikte al jaren dezelfde antibiotica bij een blaasontsteking.Tot bijna 2 jaar geleden nooit een probleem. toen kreeg ik rare symptomen van diezelfde antibiotica.Netelroos, en hartritmestoornissen. 2 maanden later werd sarco vastgesteld...

 

Hebben ze na de vaststellingen ooit bevestigd dat dit door sarco zou kunnen komen? (want ik lees hier regelmatig dat sarco inwerkt op immuunsysteem ed.)

Link to comment
Share on other sites

wat de sarco betreft durven artsen weinig uitspraken te doen. Ik kan er alleen maar naar gissen dat dit ermee samenhangt.