Ga naar inhoud

Alergieën


PeterL

Recommended Posts

Sinds enkele dagen neemt de vermoeidheid toe. tot zelfs in slaap vallen achter het stuur. (Ben buschauffeur van beroep!). De dokter heeft daarstraks gezegd dat er wel een grote kans is dat ik slaapapneu heb en heeft me tot nu al thuis gezegd tot maandag met de boodschap: RUSTEN!

 

Daarnet 1,5 uur geslapen in de zetel. Wanneer ik wakker word merk ik dat ik vol rode plekken sta op de plaatsen waar ik het warmst heb: oksels, lies, handen, rug,...

De dokter zegt dat dit kan liggen aan Celebrex (ontstekingsremmend medicijn) en als je voor de 1 allergisch bent, ben je het voor allemaal. Ik ben gans mijn leven nog nooit voor iets allergisch geweest. Hopelijk ligt het enkel aan die medicijnen en niet aan Medrol of sarco. Want als ik er zo ga uitzien telkens ik zweet of warm heb, ga ik een "leuke" vakantie tegemoet. (reisje naar Turkije gepland.)

 

Daarom wou ik bij jullie al eens rondvragen of je ervaring hebt met plotse allergieën door sarco of in samenwerking met medicatie zoals medrol op prednisolon i

Bewerkt door PeterL
Link to comment
Share on other sites

Ik gebruikte al jaren dezelfde antibiotica bij een blaasontsteking.Tot bijna 2 jaar geleden nooit een probleem. toen kreeg ik rare symptomen van diezelfde antibiotica.Netelroos, en hartritmestoornissen. 2 maanden later werd sarco vastgesteld...

Link to comment
Share on other sites

Ik gebruikte al jaren dezelfde antibiotica bij een blaasontsteking.Tot bijna 2 jaar geleden nooit een probleem. toen kreeg ik rare symptomen van diezelfde antibiotica.Netelroos, en hartritmestoornissen. 2 maanden later werd sarco vastgesteld...

 

Hebben ze na de vaststellingen ooit bevestigd dat dit door sarco zou kunnen komen? (want ik lees hier regelmatig dat sarco inwerkt op immuunsysteem ed.)

Link to comment
Share on other sites

wat de sarco betreft durven artsen weinig uitspraken te doen. Ik kan er alleen maar naar gissen dat dit ermee samenhangt.

Als ik aan de artsen een probleem voorleg en vervolgens vraag of dat van de sarco komt, wordt mij altijd verteld dat die mogelijkheid bestaat, maar dat het ook ergens anders aan kan liggen. Ben je lekker vet mee.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Ben het helemaal eens met Bianca :) en mbt allergieen... ik had voor de uitbarsting van de Sarco altijd een 'plekje' naast mijn neus wat op exceem leek maar dit niet was. Allerlei middeltjes geprobeerd waarmee het wel wegging maar iedere keer terugkwam. Uiteindelijk na de diagnose Sarco en het gebruik van Prednisolon (medrol) werd het toegewijd aan Lupus Pernio.

 

Verder heb ik altijd hooikoorts gehad wat wijst op een overactief immuunsysteem wat wij sarcomensen dus hebben :)

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.