Ga naar inhoud

peesaanhechtingsontstekingen


bianc

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Toch even checken bij lotgenoten.

Ik heb al een jaar of drie last van steeds terugkerende peesaanhechtingsontstekingen. Sinds 21 maanden sarco.

 

Onderzoek is daar nooit echt naar gedaan.het is ooit geconstateerd aan de knie, en zou vanzelf over gaan. Dit gebeurde ook. Toen ik het weer kreeg heb ik de moeite niet genomen naar de huisarts te gaan, ik herkende de pijn. Later kreeg ik het ook in de schouder, diagnose naar een paar keer drukken door de huisarts: peesaanhechting, gaat vanzelf over. Toen ik het ook in de heup kreeg, dacht ik zelf al: peesaanhechting , gaat vanzelf over.

 

Nu kreeg ik het van de week ook aan mijn hiel. Deze pijn was echter niet vol te houden, ik kon de voet niet meer belasten. Krukken gaan halen en naar de huisartsenpost. Voor de zekerheid een foto gemaakt. De arts kon mij alleen zeggen wat het niet was. Het was geen breuk en er zat geen ongewenst voorwerp in. ik vermoed dus dat ik weer prijs heb: peesaanhechting, gaat vanzelf over.

Nu begin ik er toch behoorlijk genoeg van te krijgen!!!!ik slik al medicijnen voor de sarco, hoe kan het dan dat de ontstekingen zich steeds sneller opvolgen?

 

Mijn schouder kan ik nog wel zonder veel moeite ontzien, maar ik wil echt niet geregeld van die krukken afhankelijk worden. Enige optie die die arts mij gaf was een scan.Maar als die ontsteking over een paar dagen weer weg is heeft zo een scan toch geen enkel nut, of wel????

 

Zijn er nog mensen die hier last van hebben???

 

Groetjes Bianca

Link to comment
Share on other sites

Bianca,

 

Ik heb dat ook gehad! linker hiel, linker knie, linker heup, linker elleboog, linker schouder.

 

Duurt een week of wat en gaat weer over. Steeds weer op een andere plaats en, bij mij steeds alles aan de linker kant??? !!!

 

Nu al bijna een jaar gevrijwaard van alle klachten en het gaat goed.

Via MP/strikt dieet er van af........ de tijd zal het leren.

 

Gr. John

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.