Ga naar inhoud

levensverzekering / overlijdensrisicoverzekering


johns

Recommended Posts

Ik heb onlangs een aanvraag ingediend voor een levensverzekering waarna mijn behandelend arts extra info moest aanleveren aan de verzekeraar. Uiteindelijk werd mijn aanvraag afgewezen.

 

Kan iemand mij vertellen welke verzekeringsmaatschappij mensen met sarcoidose accepteert ?

 

Ik heb het in de longen, hart en li-oog.

 

groeten

Link to comment
Share on other sites

levensverzekering

 

Halo Johns,

Vind dit erg voor woorden,zo is het einde dus zoek,laatst hoorde ik al iemand die een hypotheek was geweigerd,waar moet dat heen,straks kunnen zieken mensen zich nergens meer voor verzekeren,gebeurt er iets dan is het achterblijvende gezin dus de dupe.

Succes met het vinden van en verzekerings maatschappij die nog menselijk is.

Gr Renate

Link to comment
Share on other sites

Mijn dochter heeft de ziekte van Crohn en kon zonder problemen haar verzekeringen afsluiten. Ze hoeft ook maar een heel klein beetje meer te betalen dan haar vriend. De hypotheek leverde ook geen problemen op. Wel was al voor de crisis. Scheelt.

 

Groetjes, Bernadette

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Wellicht kun je je vraag ook neerleggen bij jouw behandelend arts of contact opnemen met de SBN? Uit persoonlijke ervaring weet ik dat verzekeringen/hypotheken een DRAMA zijn zodra je de stempel Sarco hebt gekregen. Ik weet bijna wel zeker dat dit ook geldt voor veel andere aandoeningen.

 

Wellicht heeft iemand anders op het forum nog advies?

Link to comment
Share on other sites

levensverzekering (ben ik de eerste ?)

 

Ik zal toch niet de eerste zijn die een levensverzekering wil afsluiten om de hypotheek mee af te dekken ?.

 

Niemand die een verzekering heeft gevonden die sarcoidose patienten aanneemt

 

groeten,

John

Link to comment
Share on other sites

hypotheek/verzekering

 

Hoi Johns,

Toen wij onze verzekering afsloten had ik nog geen sarco dus ja....weet niet of ze me nu nog zo makkelijk zouden aannemen in hun verzekering.

Gr Renate

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

Ook ik had dit toen de rentevaste periode verstreken was en wij een nieuwe hypotheek moesten nemen.

Het heeft alles bij elkaar een paar maanden geduurd toen we uiteindelijk te horen kregen dat ik geen verzekering zou krijgen, mijn vrouw was geen probleem maar ik kreeg het niet ondanks verklaringen van behandelend artsen.

 

Echter een week na mijn afwijzing kreeg ik bericht van de tussenpersoon dat hij een schrijven had ontvangen van de verzekering dat ik wel geaccepteerd werd.

Achteraf gezien was die acceptatie brief een fout van de verzekering maar ze moesten me wel verzekeren.

 

Geluk bij een ongeluk dus.

 

 

Groetjes,

 

S'jack

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hallo John, ben je inmiddels al wat verder gekomen met je zoektocht? Ik ben wel benieuwd aangezien dit bij veel mensen uiteraard op een bepaald punt gaat spelen. Tot op heden ken ik niemand waarbij zij met Sarco een hypotheek danwel levensverzekering hebben gekregen.

 

Groet,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.