Ga naar inhoud

Autorijden met vermoeidheid


Liek

Recommended Posts

Waar ik wel benieuwd naar ben: kunnen jullie nog (veilig) de weg op met jullie vermoeidheid? Zelf merk ik als ik langer dan 20 min. moet rijden dat ik zó slaperig word dat het niet meer verantwoord is te rijden.

Dus mijn wereldje is ook in dat opzicht beperkt...

 

Hoe zit het met jullie? Is het herkenbaar? Heeft er iemand een manier gevonden waarop het toch lukt?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hallo Liek,

 

Ik reed pre sarco erg graag auto. Vondt het zelfs een ontspanning :) maar dat heb ik aan moeten passen door minder lang te rijden, net zoals jij omschrijft.

 

Omdat koffie, energiedrankjes etc allemaal een negatieve uitwerking hadden omdat ik dan over mijn grens heenging, ben ik daarmee lang geleden gestopt.

 

Een mogelijke oplossing voor je is het openbaar vervoer. Ik had tot 4 jaar geleden nog nooit met een trein gereisd... :)

 

Groet,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Hoi Liek,

 

ik rijd nog wel auto. Maar erg beperkt. Als ik langer stukken rijd, word ik erg moe. Ook gaan mijn handen krampen van het stuur vast houden. Mijn vriendin woont ongeveer 20 km van mij af. Moet dan de hoofdweg op. Dat is ook de enige keer dat ik daar op ga. Ben meestal na een bezoek zo moe dat het niet meer verantwoord is om te rijden. Gelukkig kom ik met mijn scoot overal in de buurt. Ook kan ik gebruik maken van de taxbus.

 

Openbaar vervoer is een mogelijkheid. Alleen kost dat meestal zoveel extra energie.

 

Groetjes ,Bernadette

Link to comment
Share on other sites

Hallo Liek,

 

Ik rijd dagelijks auto naar mijn werk, en ik heb last van krampen in mijn handen en soms pijnscheuten in mn ruggewervels.. ik werk 40km verder, openbaar vervoer is geen optie, dan doe ik er veel te lang over..

Na een werkdag ben ik altijd wel vermoeid maar het is zo'n onderdeel geworden van mijn leven dat ik niet anders ken.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.