Ga naar inhoud

"wonderbaarlijke genezing"....


puck42

Recommended Posts

Vandaag kwam een jonge gast naar me toe met een visite-kaartje, "misschien kun je hier een naartoe gaan hij heeft mij wonderbaarlijk van sarco genezen". Ik wil jullie dit adres niet onthouden....

 

Peter Paulissen

Sleyweg 6

3680 Maaseik (Neeroeteren)

tel 0032(0)476 52 38 57

alternatieven geneeswijzen

oosterse geneeskunst

 

Misschien is hier wel iemand die ervaring heeft met deze persoon? Voor degene die het wil proberen veel succes!

Link to comment
Share on other sites

Gewoon twee vraagjes:

1) hoe wist hij wie jij bent?

2) hoe wist hij dat jij sarco hebt?

 

Ik hoop niet dat hij zonder contacten bij je voordeur verscheen en zonder dat jij info over je ziekte hebt prijs gegeven het eigenlijk al wist! Indien dit zo is dan zou ik je adviseren op te passen, want het moet wel een echte oplichter zijn.

Link to comment
Share on other sites

Hey tremorman,

 

Even ter verduidelijking: ik had een gesprek met de mentor van mijn dochter, deze jongeman is een stagiair en zat bij het gesprek. Op school weten ze van mijn ziekzijn, met name van mijn tumor en de bestraling die daarvoor heeft plaatsgevonden. De stagiair was hiervan op de hoogte. Toen we na het gesprek nog even zonder mijn dochter verder kletsten ging het uiteraard ook over mijn gezondheid en toen gaf de stagiair me betreffend visite-kaartje. Hij was dus door deze meneer "wonderbaarlijk genezen" van de sarco, misschien kon die meneer ook wat voor mij betekenen. Pas toen zei ik hem dat ik ook sarco heb.

Als iemand hiermee aan mijn voordeur (of achterdeur!) komt dan gaat de deur meteen dicht hoor reken daar maar op! Dus als jij aan mijn deur komt, maakt niet uit welke ;-), neem dan maar een afdruk van deze berichtjes mee dan mag je binnenkomen! Haha.

 

Groetjes Petra

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hallo Annabelle,

Nee hoor!

Ten eerste geloof ik er niet in, ten tweede ga ik niet op mijn fietsje naar Maaseik!

Ik had dit berichtje met een knipoog geplaatst, wel met respect voor diegenen die er wel iets in zien. Ik vond de hele situatie destijds lachwekkend, was benieuwd naar reacties en of dit vaker voorkomt.

Ik ben in elk geval nog niet genezen, daar mankeer ik buiten de sarco teveel voor. Helaas.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.