Ga naar inhoud

Alpha Lipoic Acid (ALA)


Bram

Recommended Posts

Heeft iemand ervaring met Alpha Lipoic Acid (ALA) als middel tegen zenuwpijn? Ik ben er plm zes weken geleden mee begonnen - nog geen merkbaar resultaat, helaas. Gebruik 3X200 mg per dag.

Ik zet deze post onder alternatieve medicatie, hoewel ik op een ander forum las dat ALA in Duitsland als regulier geneesmiddel is geregistreerd.

 

Bram

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hallo Bram,

 

Ik heb geen ervaring met ALA. Zolang ALA niet in NL geregistreerd staat houden we het maar even onder alternatief. Mocht dat veranderen dan verplaats ik het topic.

 

Hoe was je op het idee gekomen om ALA te gaan gebruiken als ik vragen mag?

 

Groet,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Goed van je dat je blijft proberen. Op deze manier hou je jezelf bezig. Ik hoop dat je er dan ook baat bij hebt!

 

Hou ons op de hoogte van je positieve of negatieve ervaringen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Om dit onderwerp voor mij even af te ronden: ik ben een tijdje geleden met het gebruik van ALA gestopt. Ik had er geen merkbaar baat bij. Waarmee ik anderen niet wil ontmoedigen: op sommige buitenlandse sites lees je dus wel eens behoorlijk positieve berichten hierover.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.