Ga naar inhoud

GUPTA programma


zeeuws meisje

Recommended Posts

Deze training lijkt me erg hoopvol om van 'een gedeelte' van mijn moeheid af te komen.

 

 

Hoe ik bij dit programma gekomen ben?

In het blad van de sarcoïdose belangenvereniging stond een artikel van Inge Dekker. Dat sprak mij aan. Inge Dekker is coach voor jonge chronisch zieke mensen. Ik had met haar gemaild en kon een gratis telefonisch consult aanvragen. Na de acute fase (3 jaar terug) van sarcoïdose ben ik af en toe weer opnieuw (invaliderend) moe, zonder actieve ontstekingen en een bloedonderzoek met alles binnen de normaal waardes.

 

Zij had een heleboel vragen aan mij. Waarna ze me adviseerde om het GUPTA amygdala retraining programma te gaan volgen. Ik kan dit vanaf thuis volgen.

 

Ik had er nog nooit van gehoord. Het is erg aannemelijk dat mijn amygdala (hersenorgaantje) door alles erg overgevoelig is gaan reageren op symptomen en andere negatieve ervaringen. De amygdala stimuleert het zenuwstelsel overmatig en daardoor ontstaan nog meer symptomen. Je kunt je alleen bewust worden van dit onbewust proces op het moment dat je een zorgelijke gedachte krijgt, welke door de amygdala wordt gestuurd. Als je er vervolgens intrapt en gaat denken dat er inderdaad iets mis is, dan stuur je een bevestiging door naar de amygdala dat deze gelijk heeft en dat er inderdaad iets mis is. Daardoor stimuleert de amygdala het zenuwstelsel en creeert weer nieuwe symptomen. Allerlei lichamelijke symptomen. Maar met dit programma kan je dus de amygdala heropvoeden, zodat de symptomen die in heel het lichaam afgegeven worden.

 

De informatie is helder. Je krijgt Dvd's een boek , audio CD. Ik kan dit vanaf thuis volgen. Werkt het niet, dan krijg ik het geld terug.

 

 

Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn met sarcoïdose die deze behandeling gedaan hebben.

Ik ga er aan beginnen. En jullie horen van mij.

 

 

Groetjes,

Zeeuws meisje

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.