Ga naar inhoud

zeewier capsules


maaike1976

Recommended Posts

Hallo mede lotgenoten,

Heeft iemand ervaring met zeewier capsules?

Ik zat op een sarco forum en las dat het goed schijnt te zijn . Iemand hier ervaring mee??

Link to comment
Share on other sites

Nee nog nooit van gehoord. Waar zou het goed voor zijn? Ga zondag sushi eten. Deze keer nog extra veel zeewier erbij als ik weet waarvoor het is.

Link to comment
Share on other sites

als het goed is voor je immuunsysteem, lijkt me dat niet zo handig. Sarcoïdose is een auto-immuunziekte, waarbij je immuunsysteem op hol is geslagen. Ik slik prednison en mtx, die het immuunsysteem onderdrukken.

Link to comment
Share on other sites

Ik eet juist wel veel groenten omdat je dan weerstand opbouwt en je dan volgens mij minder vaak ziek wordt. Tenminste dat is wat ze mij vertellen. Of zit ik er nu helemaal naast?

Link to comment
Share on other sites

voor een normaal gezond mens klopt dat helemaal. Sinds ik prednison en mtx slik, allebei weerstandsverlagend, eet ik ook goed groente en fruit, en haal de griepprik. Maar anders ligt het er nogal aan. Groente weglaten lijkt me onzinnig, het heeft namelijk ook invloed op je darmwerking.

Maar teveel weerstandsverhogende dingen doen, terwijl je een auto-immuunziekte hebt die floreert, dat kan onhandig zijn. Je weerstand is dan juist op hol geslagen, waardoor het zich tegen zichzelf keert, en als je je weerstand verhoogt, kan dat erger worden.

Nou heb ik het idee, dat er mensen zijn die erg slechte longen hebben door de sarco, wat op copd gaat lijken, en dan kun je daar juist weer vaak ziek door worden. Dan zou het anders kunnen werken, maar ik weet dat niet zeker.

 

Wel weet ik, dat ik echt nooit maar dan ook nooit ziek ben. Geen verkoudheid, geen griep, helemaal niets.

Link to comment
Share on other sites

denk dat hermione hierin gelijk heeft, gewoon proberen een normaal eetpatroon, gezond eten, maar dat is voor iedereen goed natuurlijk,

ik eet ook gewoon gezond, fruit en verse groente elke dag ook een griepspuit, en nu iedereen hier in huis zware griep heeft en heeft gehad

ben ik niet ziek geworden.

 

enigste wat ik aan proberen ben is borage olie capsules aan slikken is komkomerkruid, dit doe ik om te kijken als mijn huid wat herstelt

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.