Ga naar inhoud

Medische Shiatsu


Rose

Recommended Posts

Hallo allemaal, in de achterliggende jaren heb ik in de verschillende geneeswijzen gezocht naar wat mij een beetje ondersteuning kon geven. Om balans te herstellen en de moeheid tegen te gaan heb ik veel aan voetreflexologie gehad en medische shiatsu (wordt vergoed door verschillende verzekeringen). Ook aan stimulerende bloedsomloop massages om de afvalstoffen die zich op hopen te ewijderen door erna met veel water wegtespoelen.Indien je lichaam moe is heeft het veel aan licht verteerbaar voedsel en gezond natuurlijk;) In de gezondheidsapotheek heb ik

ALLIS Broncholo Support gekregen. Dit zijn capsules met kruiden waar ik baat bij heb. Het was even zoeken naar de hoeveelheid. Ik neem er nu s.avonds voor het slapen 2 in. Verder verwees deze goede apotheker naar de verschillende verse kruiden waar je thee van kunt zetten, Zonnedauw,hoefblad,Ijslandmos Heermoes,zoethout voor de smaak. Niet echt lekker maar oke. een evenwichtig leven zorgt voor balans maar ja oke die is niet altijd makkelijk te behouden Je mens en een ieder gaat wel eens over de grens..thats real live....

Link to comment
Share on other sites

hallo rose,

 

fijn dat je wat gevonden hebt, tis toch zoeken he,

succes met het thee drinken...proost

gr.maddy

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.