Ga naar inhoud

Alternatieve Arts


smartie39

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben vorige week naar de lotgenoten bijeenkomst geweest in Oss. Daar was een lezing van dokter Jos Koonen. Het sprak me erg aan. Ik heb hem dan ook de volgende dag direct gebeld om een afspraak te maken. En volgende week is het zo ver! Ik ben errrrug benieuwd!

Hij gaat mijn organen doormeten of die wel werken zoals ze behoren te werken, of het afvoeren van de giftige stoffen in mijn lichaam gaat zoals het moet, of ik wel de juiste voedingsmiddelen, vitaminen en mineralen binnenkrijg. Of ik wellicht allergies voor iets ben. Als er iets in je lijf van slag is, kan dat grote gevolgen hebben, zoals ophopingen van cellen, ontstekingen e.d.

Kortom, wie weet wat er uit komt en wat ik er mee kan winnen!

 

Iemand hier ervaring mee?

 

Groetjes,

Martine:)

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

Klinkt interessant, hoe doet hij dat dat doormeten van je organen?

Ik heb al diverse alternatieve genezers gezien maar tot op heden zonder resultaat.

Succes!

 

Groetjes Petra

Bewerkt door puck42
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hallo Martine,

 

 

Ik was ook op die avond in Oss en ben erg benieuwd hoe het jou bevalt bij deze arts.

Vond hem idd toch wel bepaalde dingen vertellen waarvan ik dacht zou het mss iets helpen??

In het begin met al vage dingen;)....vond ik het wel doorbijten,maar uiteindelijk was het wel de moeite waard.

Vooral de rol van ontgifting vond ik erg interessant.

 

Laat je het mij weten als het jou geholpen heeft.

Mss dat ik dan ook toch durf.....want ik ben toch nog erg sceptisch:blush:

 

Groetjes Yvonne

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Voeding als medicijn

 

Geloven jullie hierin, kennen jullie dit?

 

Ik kom de laatste twee dagen twee dingen tegen: http://goo.gl/fb/HjFIe

en het Sarcoisosis Freedom Cookbook: http://sarcoidosis-cookbook.com/?hop=clickbunk.

 

Ik ben nogal argwanend. Maar ja die twijfel of ik er dus eigenlijk wel zelf iets aan zou kunnen doen. Ik kan me best voorstelen dat er voedsel is dat slechter of beter is voor ontstekingen in je lijf. Ik heb zelf snel last v wijn, drank, de laatste weken. Denk ik.

 

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

 

Groeten,

Marcella

Link to comment
Share on other sites

vervolg

 

Ik ben ook altijd vrij sceptisch met dit soort dingen. Het bezoekje bij Dokter Koonen was erg interessant. Eerst heeft hij mijn bloed onderzocht onder de microscoop en ik kon op een beeldscherm meekijken. Heel mooi om te zien. Hij legde alles uit wat hij zag. En ja, we kwamen ook een enorme vlek tegen, wat dus zo'n onrustig wit bloedlichaampje is. Ja, dat is de sarco dus, zei hij zo mooi.

Verder kreeg ik electroden op mijn hoofd en moest ik mijn handen en voeten op aluminimum (?) plaatjes leggen. Daarna ging de computer mij doormeten. Daar kwamen wat dingen uit. Daarna ging hij met zo'n acupunctuurpen op heel veel punten op mijn handen en voeten verder metingen doen. Dit ondersteunde dus de uitslag van de eerste meting. Maar dan verder in detail. En als laatste heeft hij mij op een heleboel allergieen gemeten, ook met die pen.

Er kwamen verschillende dingen uit. Qua organen en qua allergieen. Ook vertelde hij mij dat bepaalde voedingsmiddelen de immuumsysteem reactie versterken en dus niet handig voor ons. Voorbeelden; rode wijn, kip, tonijn. Dit mag je wel hebben, maar met mate!

Nu heb ik een aantal middelen voorgeschreven gekregen die ik nu een paar weken slik.

Ik voel me er erg goed bij. Alles is wat rustiger, maar waar ik vooral erg blij mee ben is dat ik me niet zo geradbraakt voel. Ik ben veel energieker. Ik vind dat een grote plus. Met de pijn is (nog) niet echt veel verschil te merken.

Over een paar maanden moet ik weer terug.

 

Al met al ben ik zeer tevreden, al is het wel een kostbare aangelegenheid. Maar ik heb het er wel voor over. Helaas vergoed mijn verzekering erg weinig op dit vlak.

Link to comment
Share on other sites

Klinkt toch wel bemoedigend, Martine!

 

Dani Walker noemt de supplementen (http://goo.gl/fb/77KXr) die denk zij, haar man geholpen hebben: Spectra AO & FuCoyDon . Zij gaat uitzoeken of ze het hebben in NL. Ik moet zelf nog uitzoeken wat het is...

 

Maar hey, niet geschoten.

 

Groeten,

Marcella

Link to comment
Share on other sites

Ik krijg ineens een kleine bevestiging! Ik kan namelijk ook niet (meer) tegen wijn. Dit speelt nu al een klein jaartje denk ik.

 

Gr. John

Link to comment
Share on other sites

De vraag is een interessante, hebben we wellicht allemaal dezelfde (voedsel)allergie of is die voor eenieder anders? En hoe komen we hier achter?

 

Ik houd nu een klein dagboekje bij, inspanning, sport, werk, dieet en energie. Benieuwd of ik er zo bij mezelf ga achterkomen. Want als het wijn is, wat nooit een probleem was, wat dan wellicht nog meer...

Link to comment
Share on other sites

Bioresonantie en celzouten

 

Hallo Martine,

 

Bedoelt jij misschien de Bioresonantie therapie (met z'n Bicom chip onder de navel geplakt) en celzouten etc.? Drie jaar geleden heb ik deze gehad. Toen was nog niet bekend dat ik neurosarcoidose heb, maar de apparaat 'las' toen al bij mij onder andere de lever problemen. Na diversen behandelingen ben ik toenertijd eventjes 'beter geweest' maar wel kort den duur.

 

Hopelijk heb jij baat bij de behandelingen.

 

Met vriendelijke groet,

Kaija

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.