Ga naar inhoud

Ervaringen met leven op hoogte ( 1300 Mtr)


maxschoenmakers

Recommended Posts

Hallo,

 

sinds 2 1/2 jaar heb ik Sarcoïdose, en zit op dit moment bijna 2 jaar aan de Prednisolon en nu sinds 2 weken aan de MTX.

 

Maar ik heb het voorrecht dat ik een huisje in de bergenheb namelijk in Zwitserland op 1300 mtr hoogte.

 

Ik heb het idee als ik daar ben dat ik mij iets beter voel.

Helaas is dit meestal maar voor een paar weken achter elkaar ( kinderen en leerplicht )

 

Nu is mijn vraag iniden ik hier voor een langere periode verblijf op 1300 mtr zal dat mijn genees process verbeteren, en zit dan vooral te denken aan een aantal maanden, en uiteindelijk niet meer al die rommel te moeten innemen. Ik heb al zitten kijken bij Davos maar kan daar niets over vinden.

 

Dus hopelijk hebben jullie er ooit iets over gelezen oid.

 

 

Gr Marcel

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hi Marcel,

 

Of het je geneesproces verbeterd weet ik niet. Wel zijn er meer van dit soort plaatsen waar mensen zich beter voelen. Zo ook bijvoorbeeld in Spanje aan de kust. Weet alleen niet meer precies waar. Veel mensen met astma etc verhuizen daarnaartoe. Een kennis van mij gaat soms naar Davos. Als ik haar spreek zal ik de contactinformatie vragen. Ik weet alleen niet wanneer ik haar spreek want ik heb geen nummer van haar.

 

Misschien weet iemand anders een antwoord op je vraag in de tussentijd.

 

groet,

 

Joachim

Link to comment
Share on other sites

Ik ken wel iemand met MS die naar Lanzarothe verhuisd is vanwege zijn ziekte.Sindsdien gaat het stukken beter met hem.

Dat men zich met vele ziektes beter voelt in een ander klimaat kan natuurlijk ook liggen aan een andere levenswijze als je je in dat klimaat bevind.

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.