Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joachim volgde het Marshall Protocol

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Display
Clear All
new posts

Hallo Mienke,

Zweten, hoofdpijn en ook meer plekken op de huid komen mij maar al te bekend voor. Uiteindelijk ging het zweten en hoofdpijn over. Ik was vooral blij met het verdwijnen van de hoofdpijn want daar had ik soms echt last van, ook voor het MP.

Met mij gaat het ok. Ik merk wel dat ik veel minder 'lucht' heb dan tijdens het MP. Ik ben nog steeds bezig met het zelf onderzoeken van diverse mogelijkheden en het uitsluiten van een aantal mogelijke bacteriŰle infecties.

Mocht echt alle uitslagen negatief zijn dan denk ik er sterk over na om terug te gaan naar het MP.

Hoe was je gesprek gisteren?

Groet,

Joachim
    Never Surrender

Comment

Hallo Joachim Ik heb een ontzettende dip gehad. Maar nu kwam het volgens artsen niet door de sarco maar door schildklier. Die gaf helemaal geen hormoon meer. Nu gaat het iets beter maar nog niet wat het wezen moet. Ontzettend spierpijn me armen lijken wel van lood, en me benen ook. Nu slikte ik al een week of 6 tyrax maar dat deed niks. Nu heb ik er cytomel bij gekregen en sindsdien kan ik weer op zijn en me dingetjes doen. Nog super moe en spierpijn maar toch iets minder. Me gesprek met de arts was positief, Me bloeddruk was perfect en ik verdraag de medicatie gelukkig goed. Me ogen doen wel meer pijn dan voor ik met olmarsetan begon. Ben ook super blij met me noir brillen. Loop er de hele dag mee op. Verder geen klachten meer de hoofdpijn lijkt ook weg,en dat enorme zweten ook. Hoe gaat het met jouw? Groet Mienke

Comment

Hallo Mienke, Met mij gaat het ok. Ik kan niet echt zeggen dat ik het MP mis. Toch waren er wel voordelen zoals bijvoorbeeld minder kortademig. Of ik ooit nog opnieuw begin weet ik nog niet. Hoe gaat het met jou? Groet, Joachim
        Never Surrender

Comment

Verwerken...
        X