Ga naar inhoud

iriscopist


victoria

Recommended Posts

binnenkort ga ik naar een iriscopist, (ik dacht dat ik een homeopatisch arts kreeg).

Maar baadt het niet schaadt het niet, alle beetjes baten.

heeft iemand hier ervaringen mee?

 

ben benieuwd, slik toch al veel, kan nog meer bij toch;)

 

groetjes victoria

Link to comment
Share on other sites

Re:iriscopist

 

Hoi Victoria,

 

Ja, ik heb ervaring met een iriscopist uit Huizen(NH).

Sommige iriscopisten bekijken je iris met een apparaat dat ze bij de opticien ook hebben, maar deze iriscopist gebruikte gewoon een zaklamp om in mijn ogen te schijnen. Blijkbaar werkt dat prima, want hij sloeg de spijker op zijn kop!

Hij wist niet waar ik voor kwam, vroeg dat ook niet. De assistente had dat ook niet gevraagd. Dus hij had geen voorkennis.

 

Hij legde uit hoe iriscopie werkt. Hij keek in mijn ogen. Vertelde waar ik volgens hem last van had of gevoelig voor was. Keek weer in mijn ogen in vertelde nog meer. En het klopte allemaal. Daarna vroeg hij pas waar ik voor kwam... Dat deed hij altijd de eerste keer, vertelde hij. Om te laten zien dat iriscopie geen onzin is.

 

Het is al tien jaar geleden, maar heeft op mij een diepe indruk gemaakt.

Hij concludeerde dus zonder voorkennis dat ik vaak hoofdpijn had, vaak buikpijn, gevoelig voor bloedarmoede, dat ik gevoelig was voor vaginale infecties en blaasontstekingen (dat was het enige dat niet klopte), dat mijn menstruatie minder was geworden en als ik zo door zou gaan, zou die helemaal stoppen:S.

Daarna vroeg hij waar ik voor kwam: ik wilde graag zwanger worden, maar na twee miskramen lukte het helemaal niet meer.

Zijn uitleg: Alle klachten zijn terug te wijzen op je buik. Mijn lichaam was uitgeput door jarenlange diarree. Mijn darmen werkten zo snel, dat ze bijna geen voedingsstoffen konden opnemen. Ik had overal tekorten aan, ik was in feite ondervoed. Na WOII, na de hongerwinter, konden veel vrouwen ook niet zwanger worden. Het lichaam voedt eerste de belangrijkste organen (bijv. hart, hersenen), daarna komen de minder belangrijke organen. Als er dan nog iets over is, als allerlaatste, zijn de voortplantingsorganen aan de beurt.

Mijn darmen moesten dus afgeremd worden en pas daarna kon mijn lichaam gaan herstellen.

Ik kreeg van hem een homeopathisch middel voor mijn darmen, een dieetadvies en potjes met essentiële vetzuren (teunisbloemolie en visolie). Een multivitamine was ook een goed idee, maar die nam ik al.

Ik ging me langzaam aan beter voelen en achteraf heeft die stijgende lijn jaren geduurd.

Intussen zat ik ook in de \'medische molen\'. De gyneacoloog kwam erachter dat mijn FSH veel te hoog was (tussen 25 en 30). Ik zou bijna in de overgang zijn. Ik kwam daardoor niet meer in aanmerking voor het gewone IVF-programma, maar ik kon wel IVF proberen als onderdeel van een medisch onderzoek. Mijn kansen zouden heel klein zijn, doordat ik bijna in de overgang was (weinig eicellen, weinig kans op bevruchting, grote kans op miskraam). Ik had inderdaad, zelfs na een dubbele dosis hormonen, maar 5 eicellen, maar de rest ging uistekend: onze dochter werd geboren:).

 

Het verhaal houdt daarmee nog niet op. De gyneacoloog zei dus dat ik bijna in de overgang was. Dat zou hooguit nog een paar jaar duren. De iriscopist zei dat ik ondervoed was en dat mijn lichaam daarvan moest herstellen. Nu, 10 jaar later ben ik nog steeds niet in de overgang. Sterker nog: mijn FSH (dat hormoon waaraan ze kunnen zien of je in de overgang bent) kreeg ik met pillen en kruidenmiddelen en heel veel voedingssupplementen langzaam maar zeker naar beneden. Begin vorig jaar, voordat ik ziek werd was het zelfs normaal (tegen de bovengrens aan, maar toch normaal!).

 

Dus ja, ik geloof in de kunde van iriscopisten. Je moet alleen wel het geluk hebben dat je een goede treft. Deze had er nog veel meer bijgeleerd. Hij is ook natuurgenezer en orthomoleculair therapeut. Dus heeft een brede kennis.

 

Het is een lang verhaal geworden. Ik hoop dat je er iets aan hebt!

 

Groeten,

Albertina

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Re:iriscopist

 

hoi albertina,

 

deze iriscopist ga ik a.s. donderdag zien, ik zal ook niets zeggen.

 

ik laat zeker weten of dit is wat is zoek, anders toch een homeopaat.

Homeopathie is niet ongevaarlijk, ook daar zitten risico,s bij, maar alles is beter dan die naproxen, mijn darmen verdragen bijna geen pijnstillers meer.

 

Ik heb voordat de definitieve diagnose werd gesteld eerst diclofenac gekregen.

daarna een kuur van de eerste hulp met klaricid geloof ik en meteen daarna een andere antibiotica kuur. Mijn darmen waren toen echt compleet de weg kwijt.

:blush:

donderdag laat ik jullie wel weten of hij wel iets kan vinden en wat hij voorschrijft.

 

groetjes Victoria

Link to comment
Share on other sites

iriscopist

 

Hallo allemaal,

 

jeetje dit werkt effe anders......... kijken of het lukt ........

 

 

Nou die iriscopist had het allemaal goed, rugklachten, duizelig, oogproblemen, darmen, nieren, lever, huid, en ik kan nog wel effe doorgaan

Grappig, hij was bijna 10 jaar geleden ooit bij ons in de zaak voor de bloem promotie bus.

In ieder geval gaf hij mij het advies om glucosamine, catsclaw, en vooral toch weer probiotica te slikken, mijn darmen zijn het beginpunt.

Dus eerst de basis aanpakken en daarna de rest, ik ben benieuwd, mijn darmen zijn gelukkig al een week rustig.

Mijn handen niet, die doen steeds meer pijn. Dus ik type minder............

groetjes Victoria

Link to comment
Share on other sites

Guest Ienepien

Quik reply? kijken hoe dit werkt!

Victoria, wat is catsclaw en probotica drink je dan die kleine flesjes?

Ik ga ook nog wel even op google kijken maar jij weet misschien ook merken te noemen.

groetjes Ineke

 

(oké catsclaw is een plant in de vorm van pillen)

Bewerkt door Ienepien
even nagekeken
Link to comment
Share on other sites

iriscopist

 

probiotica is een klein stofje welke ook zit in je darmen, je darmflora (stofwisseling, zorgen voor een betere opname van voedingsstoffen.)

Ik heb nu solgar probiotica 40 plus (pfffffff lekker luchtje komt er uit mijn darmen nu maar hopen dat het werkt) ugge ugge............

ik slik catsclaw voor de weerstand, het duurt effe maar over een maandje weet ik meer

groetjes victoria

Link to comment
Share on other sites

Guest Ienepien

Haai Victoria, ik eet sinds een maand of 3-4 goji bessen (had ik al eerder over geschreven) en ik merk dat mijn nagels veel sterker en mooier geworden zijn, verder is het vaak op gevoel dat je dit soort dingen inneemt want het effect meten kun je niet, ik ben ook niet meer verkouden geweest, dus ik blijf ze elke dag maar nemen.

Succes met je middeltjes en als het helpt moet je de luchtjes maar voor lief nemen maar lastig is het wel natuurlijk.

Groetjes Ineke

Link to comment
Share on other sites

iriscopist

 

hoi allemaal,

 

nou mijn darmen zijn rustiger geworden, maar helaas heb ik nog steed weinig energie.

Ondanks veel vitamines en voedingssupplementen, mijn rug doet vaak zeer van het staan in de winkel (moest daarom weer glucosamine slikken). Ach ja geduld was nooit mijn sterkste kant.

groetjes Vicky

Link to comment
Share on other sites

iriscopist

 

Vissen................ uh tja volgens mij mag ik niet meer bij de plaatselijke visvijver komen.

Mijn opa (inmiddels bijna 92) verteld in geuren en kleuren dat toen hij mij en mijn zus meenam ik al na een half uur weg wou.

Nee je mag niet praten, je mag niet gillen, je mag niet stampen, laat staan lopen.

Nou ik heb gedramd dat ik ging gillen en stampen als we niet snel naar huis gingen, ja dit verhaal hoor ik elke verjaardag, ook gisteren weer (kleine 2 jaar). Nee ik mag echt niet meer terug, maar ik ben al een stuk rustiger dan jaren geleden.

Mijn darmen zijn redelijk rustig, en ik voel me iets beter, maar nog lang niet 100 procent.

ach ja ik heb tijd zat hahaha

groetjes Victoria

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
binnenkort ga ik naar een iriscopist, (ik dacht dat ik een homeopatisch arts kreeg).

Maar baadt het niet schaadt het niet, alle beetjes baten.

heeft iemand hier ervaringen mee?

 

ben benieuwd, slik toch al veel, kan nog meer bij toch;)

 

groetjes victoria

 

Hoi Victoria,

 

ik ben eigenlijk even benieuwd hoe het nu met je gaat, want ik zat net het verhaal van de iriscopiste te lezen want ik had dit vehaal nooit eerder gezien. (Ik ben de site een beetje aan het ontdekken.) en ik hoop voor je dat je al wat vooruitgang merkt. Dus ik hoor het wel of niet hahaha.

gr Marjon.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Iriscopist.

 

Ik ben een jaar geleden ongeveer bij een iriscopist in Haarlem geweest.

 

Deze man vertelde mij dat er helemaal niets met mij aan de hand was.

En hij keek niet eens in mijn ogen. Hij maakte een foto van mijn ogen en wilde er verder niet over praten.

 

Er is een vervolgafspraak gemaakt omdat hij eerst de foto wilde bestuderen.

Toen ik belde om de afspraak te verzetten omdat ik in het ziekenhuis lag voor diverse onderzoeken had hij het lef om te zeggen dat ik loog.

 

Dus wat dat betreft heeft hij gelijk afgedaan en ik heb een klacht ingediend bij de vakvereniging waar hij bij aangesloten was.

 

Daar heb ik dus nog steeds geen antwoord op gekregen. Zelfs geen ontvangstbevestiging.

 

Marti

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

iriscopist in huizen

 

Hallo Victoria,

 

Ik zie dat jij, al weer 3 jaar geleden, naar deze iriscopist bent geweest.

Hoe is het je vergaan??

 

Ik ben erg benieuwd.

Ben zelf op zoek naar een goede iriscopist voor mijn dochter die al een aantal jaren met klachten rond loopt waarvan maar niet duidelijk wordt waar ze vandaan komen.

Hoop, dus, dat jij net zo enthousiast bent als je voorgangers???

 

Groetjes,

Helga

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hoi Albertina, we zijn onder de indruk van je relaas. Kan je mij de naam / adres gegevens toesturen van de iriscopist in Huizen aub ? Of een andere goede iriscopist in de buurt van Huizen ? Met dank !

Link to comment
Share on other sites

Hallo Victoria,

 

Ik zie dat jij, al weer 3 jaar geleden, naar deze iriscopist bent geweest.

Hoe is het je vergaan??

 

Ik ben erg benieuwd.

Ben zelf op zoek naar een goede iriscopist voor mijn dochter die al een aantal jaren met klachten rond loopt waarvan maar niet duidelijk wordt waar ze vandaan komen.

Hoop, dus, dat jij net zo enthousiast bent als je voorgangers???

 

Groetjes,

Helga

Hallo Helga, heb je een goede iriscopist gevonden in Huizen ? (of omgeving). Ben erg benieuwd, graag je reactie,

Link to comment
Share on other sites

Maak een account aan of login om te reageren

Je moet forum lid zijn om te kunnen reageren

Maak een account aan

Maak een account aan voor het forum. Het is niet moeilijk!

Registreer een nieuw account

Log in

Als u al een account heeft? log hier in

Log nu in
×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

Wij willen cookies op uw apparaat plaatsen, welke ervoor zorgen dat dit forum beter functioneert. U kunt uw cookie instellingen aanpassen, anders gaan wij ervan uit dat u ermee instemt om door te gaan.